نخستین سامانه مرکز تماس (کال سنتر) بازار سرمایه روز چهارشنبه با حضور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در محل کارگزاری بانک سامان راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پول پرس، رئیس سازمان بورس اوراق بهادار راه‌اندازی سامانه مرکز تماس (کال سنتر) را سرآغاز حذف سفارش‌های کاغذی و حرکت به سمت سیستم کاملا الکترونیک در بازار سرمایه اعلام کرد.

علی صالح آبادی در مراسم افتتاح این سامانه اظهار امیدواری کرد اختلاف میان سرمایه‌گذاران و کارگزاران با راه‌اندازی این سیستم نرم افزاری کاهش یابد.

وی راه‌اندازی سامانه مرکز تماس در بازار سرمایه را در راستای حمایت از حقوق و منافع مشتریان و کارگزاران اعلام و ابزار امیدواری کرد سایر کارگزاران نیز بتوانند در آینده نزدیک از این سامانه استفاده کنند.

در این مراسم، مدیرعامل کارگزاری بانک سامان با ابراز خرسندی از راه‌اندازی سامانه مرکز تماس در این شرکت گفت: افتتاح این سامانه در جهت افزایش خدمات به مشتریان این شرکت و کاهش فرایند خرید و فروش سهامداران در بازار سهام انجام شده است.

حمیدرضا مهرآور تصریح کرد: با مساعدت سازمان بورس، تمام خدمات کارگزاری بانک سامان از ابتدای سال آینده در شعب منتخب این بانک در سراسر کشور انجام خواهد شد تا دسترسی سهامداران به خدمات بازار سرمایه تسهیل یابد.

وی از راه‌اندازی یک صندوق سرمایه‌گذاری با سرمایه ۶۰۰ میلیارد ریال در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در صورت اخذ مجوزهای لازم از سوی سازمان بورس، این صندوق از ابتدای سال ۹۲ فعالیت خود را در بازار سرمایه آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=1032
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

مرکز تماس بازار سرمایه به راه افتاد
مرکز تماس بازار سرمایه به راه افتاد
مرکز تماس بازار سرمایه به راه افتاد
مرکز تماس بازار سرمایه به راه افتاد
مرکز تماس بازار سرمایه به راه افتاد
مرکز تماس بازار سرمایه به راه افتاد