بیمهخبر

«۲۸۰۷» پل ارتباطی مشتریان و بیمه سینا

به گزارش اخبارپول، پاسخ‌گویی نظام‌مند، تسریع در پیگیری موارد مطرح شده، تسهیل در پاسخ‌گویی، پیگیری رضایت‌مندی مشتریان و بازتاب دیدگاه‌ها، پیشنهادات و انتقادات، از برنامه ها و اهداف ترسیم شده مرکز ارتباط با مشتریان بیمه سینا است.

بر اساس این گزارش، مـرکز ارتباط با مشتریان بیمه سینا با به کارگیری کارشناسان زبده، استفاده از ابزارهای نوین، ساختاری مشتری مدار و خدمت محور، ارتباطی دو سویه را با مشتریان و عموم هموطنان برقرار کرده است و این عزیزان را در پیگیری کامل و برطرف کردن مشکلات احتمالی در استفاده از انواع خدمات بیمه ای مانند صدور آنلاین بیمه نامه، خدمات نوین بیمه ای، ارسال مدارک و پرداخت خسارت و اطلاعات شعب یاری می‌رساند.

این گزارش می افزاید، به منظور اطلاع رسانی در تمامی ساعات شبانه روز و ارائه‌ی خدمات با کیفیت مطلوب به مشتریان و رضایت‌مندی آنان، مرکز ارتباط با مشتریان بیمه سینا، همراه، مشاور، پشتیبان و یاری‎رسان مشتریان خواهد بود.

یادآور می شود: مشتریان و سهامداران می‌توانند به منظور دریافت پاسخ سوالات خود، پیش از مراجعه حضوری و اتلاف وقت ارزشمند خود، با شماره تلفن ۲۸۰۷ تماس حاصل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا