بیمهخبر

همه چیز در مورد لوگوی جدید بیمه تجارت نو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبارپول، در لوگوی جدید شرکت بیمه تجارت نو با عناصر سرعت و چرخش و مبدا و مقصد روبه رو هستیم که از مفاهیم ذهنی است و به نظر می‌رسد از الزامات هر شرکت بیمه کننده‌ای باشد.

به ویژه اینکه در عصری زندگی می‌کنیم که سرعت و دقت و رهایی (نه به مفهوم بی قید و بدون هدف بودن بلکه به معنای داینامیک و پویا بودن) ازشروط اولیه هر انتخابی است.

در طراحی لوگوی جدید شرکت بیمه تجارت نو شاید نتوان به فرم دقیق هندسی اشاره‌ای کرد ولی بیننده با دیدن آن مفهومی از خلاقیت و سیال بودن را درک می‌کند.

در چیدمان عناصر بصری این لوگو از چنان نظمی دقیقی در اندازه‌ها و فاصله‌ها و ارتباط بین آنها استفاده شده است که گویا همه عناصر به شکلی واحد و یکپارچه دیده می‌شود و هماهنگی بین آنها نشانی از سازمان منسجم و دارای نظم را در ذهن بیننده به نمایش می‌گذارد.

همچنین به لحاظ بصری هر رنگی دارای ورژن و ارزشی خاص است که در این لوگو به خوبی به این موضوع توجه شده است.

رنگ مشکی که در قسمت پایین لوگو استفاده شده، وزن بیشتری نسبت به آبی دارد.

این امر نمایانگر همان تجارب و ضمانت شرکت بیمه بوده و خطوط آبی آن نیز بیانگر مبادلات جدید و خدمات شرکت بیمه است.

این دو گروه از عناصر مانند زنجیری ناگسستنی در یکدیگر تنیده شده‌اند و درست همان تصویری است که شرکت بیمه انتظار دارد در ذهن مخاطبانش بسازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا