توانمند سازی شبکه فروش با توسعه کمی و کیفی، استفاده بهینه تر از ظرفیت سهامداران بزرگ و برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه کارکنان و نمایندگان را از جمله برنامه های مهم بیمه تجارت نو اعلام شد.

تحقق فروش

به گزارش اخبارپول، در نخستین همایش سالانه معاونان، مدیران ستادی و شعب با موضوع توسعه بازار و ارتقای توانمندی شعب؛ مدیرعامل، قائم مقام و معاونان بیمه تجارت‌نو بر تحقق فروش ۱۰هزار میلیارد ریالی در انواع رشته‌های بیمه‌ای برای سال ۹۸ تاکید کردند.

در این نشست که بهانه دیدار نوروزی نیز بود، مدیرعامل بیمه تجارت‌نو با تبریک سال جدید، ضمن ابراز تاسف از وقوع سیل های اخیر که خسارت های مالی و جانی زیادی برای برخی از هموطنانمان درپی داشت از تمام مدیران ارشد، پرسنل شعب استان های سیل زده و ارزیابان خسارت به دلیل استقرار و ارزیابی خسارت در کمترین زمان ممکن تشکر کرد.

نیما نوراللهی، سناریوهای تدوین شده برای روزهای پیش رو مجموعه تحت مدیریت خود را رشد توسعه کمی و کیفی در تمام رشته‌های بیمه‌ای با هدف افزایش درآمد اعلام کرد.

وی خطاب به حضار تاکید کرد: در فرصت گردهمایی ایجاد شده نگاه این است که ساعت هایمان را برای رسیدن به هدف های تعیین شده با هم هماهنگ کنیم تادرکنار دیگر برنامه های توسعه ای ابلاغی به شعب و نمایندگی‌ها، مهمترین آن که تحقق فروش ۱۰ هزار میلیارد ریالی در انواع رشته های بیمه ای برای سال جدید است، محقق شود.

سکاندارتجارت‌نو در بخش دیگری از صحبت‌های خود ر‌عایت زنجیره اخلاق سازمانی را از اصول رفتاری بیمه تجارت‌نو عنوان کرده و خاطرنشان کرد: برای کسب موفقیت بسیار ضروری است که ضابطه مند و مسئولیت پذیر بود، ضابطه مندی قانونمندی را به دنبال دارد که در ماحصل آن پیش بینی پذیری ممکن می‌شود، ماحصل پیش بینی پذیری اعتماد آفرینی است. پس از طی این مسیر در آخرین حلقه طلایی موفقیت که در اینجا امکان راستی آزمایی و اعتماد از سوی بیمه گذاران و عمل به وعده ها و حفظ منافع تمامی سهامداران از سوی مجموعه ما است، به دست می آید.

” بیمه تجارت نو توانمندی و تعهد می فروشد و خریدار این تعهد باید به مجموعه اعتماد کند”؛ نوراللهی با اشاره به این مهم متذکر شد: برای سال ۹۸رقم فروش بر اساس توانمندی و پتانسیل استان‌ها مصوب شده که به زودی ابلاغ می شود، از آنجا که باید به جایگاه واقعی خود در صنعت بیمه برسیم به جد عملکرد شعب استان ها و ستاد در اجرای این برنامه ها رصد و ارزیابی خواهد شد.

اتکا به بیمه اتکایی

مدیرعامل بیمه تجارت‌نو در محور دیگر سخنان خود به موضوع مهم پرداخت خسارت های سیل اخیر اشاره داشته و گفت: برخی افراد که جز سیاه‌ نمایی کار دیگری ندارند با شایعه پراکنی های گسترده مبلغ خسارت پرداختی از سوی تجارت‌نو را ارقام دور از ذهنی اعلام کرده اند در حالی که با توجه به قرارداد بیمه اتکایی شرکت درصدی از خسارت برآورد شده را پرداخت می کند که این مهم درحال انجام است.

تشریح بایدها و نبایدهای “بنو”

رعایت بایدها و نبایدها در سه حوزه فردی، مدیریتی و سازمانی، بخش مهم صحبت‌های مدیرعامل در جمع خانواده جوان تجارت‌نو بود که وی به تفسیر الزامات رفتار سازمانی پرداخت.

نوراللهی بایدها را در این سه حوزه به ترتیب دانستن، نظم وتوجه تقسیم کرده و تاکید کرد: توجه به ذینفعان که سهامداران خرد وکلان در یک سو و بیمه گذاران و بیمه شوندگان دیگر سو هستند اصلی ترین هدف سازمانی تجارت‌نو است، باید پاسخگوی ذره ای تعلل و سستی که موجب ضرر سهامداران می شود، باشیم.

وی توفیق خدمت به اقشار جامعه را خوش شانسی فعالان صنعت بیمه قلمداد کرده و یادآور شد: امروز در مجموعه تجارت‌نوارائه خدمات بیمه ای به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) موضوعی اعتقادی است. این قرارداد مطمئنا برای شرکت برکت خواهد داشت. ثمره پشتیبانی از قشر مستضعف و محروم موفقیت مالی وعزت برای مجموعه است، همچنین در خصوص بایدها در حوزه سازمانی، ضروری است به شبکه فروش که به نوعی خط مقدم این شرکت محسوب می‌شود، توجه خاصی کرد.

تنبلی، آزارو اذیت وبی‌تفاوتی، نبایدهای سه حوزه فردی، مدیریتی و سازمانی بود که مدیرعامل تجارت‌نو خواستار دوری جستن تمام پرسنل از این صفات منفی رفتار سازمانی شد.

سکاندار”بنو” توانمندسازی شبکه فروش با توسعه کمی و کیفی، استفاده بهینه تر از ظرفیت سهامداران بزرگ و برگزاری دوره های آموزشی در حوزه کارکنان و نمایندگان را از جمله برنامه های مهم مجموعه برشمرده و از معاونان و مدیران مربوطه خواستار پرداخت جدی به آنها شد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=129464
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

هدفگذاری فروش یک‌هزار میلیارد تومانی توسط بیمه تجارت‌نو
هدفگذاری فروش یک‌هزار میلیارد تومانی توسط بیمه تجارت‌نو
هدفگذاری فروش یک‌هزار میلیارد تومانی توسط بیمه تجارت‌نو
هدفگذاری فروش یک‌هزار میلیارد تومانی توسط بیمه تجارت‌نو
هدفگذاری فروش یک‌هزار میلیارد تومانی توسط بیمه تجارت‌نو