بانکخبر

توسعه بانکداری ایران زمین بر اساس تجربه مشتری

به گزارش اخبارپول، هادی قدیمی معاون عملیات بانکی ضمن ابراز خرسندی از حضور در شهر اصفهان، اظهار کرد: بانک ایران زمین به دنبال تحقق شعار بانکداری دیجیتال و دست یابی به چشم انداز سال ۱۴۰۰ و ارائه خدمات براساس نیاز مشتری است و در این راستا تمامی کارکنان می‌بایست نسبت به سیاست‌ها و جهت گیری‌های اساسی بانک در مسیر دستیابی به موفقیت و رسیدن به اهداف حساس و پیگیر باشند.

وی با بیان تغییرات در ارائه خدمات به مشتریان در بانکداری دیجیتال، خاطر نشان کرد: در بانکداری دیجیتال ما به دنبال ارائه راه‌هایی فراتر از ابزارهای بازاریابی برای فروش محصول به مشتری هستیم، ما به دنبال این هستیم که بانکداری را براساس تجربه مشتری توسعه دهیم و از این راه با تکمیل زنجیره ارزش، حس خوب استفاده از خدمات بانکی را به مشتریان خود عرضه کنیم.

قدیمی با اشاره به تغییرات در صنعت بانکداری ادامه داد: نقش شعب در بانکداری دیجیتال و ارتباط آنها با مشتریان دچار دگرگونی بسیار است که سرعت ایجاد آن از پیاده سازی بانکداری الکترونیک بیشتر و ضرورت دارد همه همکاران بانک آماده این تغییرات بسیار مهم باشند و با ارائه خدمات و محصولات جدید در این دوره آموزش‌های لازم را به مشتریان بانک ارائه کنند.

معاون عملیات بانکی درخصوص برنامه‌های بانک و ظرفیت‌هایی که در مجموعه بانک وجود دارد و همه‌ و‌ همه آینده روشن و امیدوار کننده‌ای را نشان می‌دهد به همکاران نوید تازه‌ای را ارائه کرد و در پایان ایشان با تأکید بر جذب منابع عنوان کرد: طرح تسهیلات کارساز و طرح ویژه وصول مطالبات به زودی به شبکه اعلام و امید است با تلاش همکاران شعب به اهداف مشخص شده برسیم و درخصوص برگزاری سمینار روسای شعب بانک نیز در نیمه اول دی ماه اشاره کرد.

*بیشتر بخوانید

بررسی عملکرد شعب کیش بانک ایران زمین

راه اندازی پورتال سهامداران حقیقی بانک ایران زمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا