بانک رفاه در راستای ارتقاء شفافیت و پاسخگویی و به منظور ارتباط مستقیم عضو هیأت مدیره بانک با مشتریان و مخاطبان در مرکز پاسخگویی و اطلاع رسانی این بانک(فراد)، نشست تلفنی برگزار خواهد کرد.

بنگاه های کوچک و متوسط

به گزارش اخبارپول، به منظور پاسخگویی، جلب رضایت و تکریم مشتریان، رحمتی عضو هیأت مدیره بانک رفاه با حضور در مرکز پاسخگویی و اطلاع رسانی این بانک (فراد)، پاسخگوی مسائل، مشکلات و آماده دریافت پیشنهادهای مشتریان و مخاطبان این بانک در سراسر کشور خواهد بود.

براین اساس مخاطبان و مشتریان بانک می توانند روز پنج شنبه مورخ ۹۷.۱۱.۲۵ از ساعت ۱۲ الی ۱۳با شماره تماس ۸۵۲۵-۰۲۱ کلید ۵ ارتباط برقرار کرده و موضوعات خود را مطرح کنند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=126336
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

ارتباط مستقیم تلفنی بانک رفاه با مشتریان
ارتباط مستقیم تلفنی بانک رفاه با مشتریان
ارتباط مستقیم تلفنی بانک رفاه با مشتریان
ارتباط مستقیم تلفنی بانک رفاه با مشتریان