بانک رفاه در راستای ارتقاء شفافیت و پاسخگویی و به منظور ارتباط مستقیم عضو هیأت مدیره بانک با مشتریان و مخاطبان در مرکز پاسخگویی و اطلاع رسانی این بانک(فراد)، نشست تلفنی برگزار خواهد کرد.

بنگاه های کوچک و متوسط

به گزارش اخبارپول، به منظور پاسخگویی، جلب رضایت و تکریم مشتریان، رحمتی عضو هیأت مدیره بانک رفاه با حضور در مرکز پاسخگویی و اطلاع رسانی این بانک (فراد)، پاسخگوی مسائل، مشکلات و آماده دریافت پیشنهادهای مشتریان و مخاطبان این بانک در سراسر کشور خواهد بود.

براین اساس مخاطبان و مشتریان بانک می توانند روز پنج شنبه مورخ ۹۷.۱۱.۲۵ از ساعت ۱۲ الی ۱۳با شماره تماس ۸۵۲۵-۰۲۱ کلید ۵ ارتباط برقرار کرده و موضوعات خود را مطرح کنند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=126336
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

ارتباط مستقیم تلفنی بانک رفاه با مشتریان
ارتباط مستقیم تلفنی بانک رفاه با مشتریان
ارتباط مستقیم تلفنی بانک رفاه با مشتریان
ارتباط مستقیم تلفنی بانک رفاه با مشتریان
ارتباط مستقیم تلفنی بانک رفاه با مشتریان