- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

انتخاب بانک سپه به‌عنوان بانک برتر جشنواره شهید رجایی

به گزارش اخبارپول، در مراسمی که روز دوشنبه دوم دی ماه با حضور جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاونان وزارت مذکور و جمعی از مدیران ارشد سازمان‌های تابعه برگزار شد، بانک سپه [1] در بین بانکهای تابعه این وزارتخانه در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی به عنوان بانک برتر انتخاب شد.

فرهاد دژپسند با اهدای لوح سپاس به محمد کاظم چقازردی، از بانک سپه برای کسب رتبه برتر [2] در جشنواره شهید رجایی قدردانی کرد. در متن لوح وزیر اقتصاد خطاب به مدیرعامل بانک سپه آمده است: خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران از طریق جهاد اقتصادی، افتخاری بزرگ است که پروردگار متعال این توفیق را به شما عنایت فرموده است. با عنایت به همت و مساعی ارزنده جنابعالی و همکاران در آن بانک، در راستای جزء «ب» بخشنامه جشنواره شهید رجایی سال ۱۳۹۸ (نتایج ارزیابی عملکر د سال ۱۳۹۷) و براساس تصویب ستاد جشنواره وزارت امور اقتصادی و دارایی در مجموعه بانکهای تابعه وزارت متبوع به عنوان بانک برتر در مجموع شاخصهای عمومی و اختصاصی» برگزیده شده اید. بدین وسیله، مراتب تشکر و قدردانی خود را از مدیران، کارشناسان و کارکنان پرتلاش آن مجموعه اعلام می کنم.

مدیرعامل بانک سپه نیز به همین مناسبت با ارسال پیامی، رسماً از تلاش همکاران خدوم و تلاش خود قدردانی و تشکر کرد و این موفقیت را حاصل تلاش جمعی کارکنان بانک سپه دانست و تصریح کرد: “این موفقیت مهم مسولیت یکایک ما را در تحقق اهداف متعالی بانک و در راس آنها اجرای مطلوب و موفق پروژه ادغام اثرگذاری بیشتر در عرصه اقتصادی کشور برای افزایش تولید و اشتغال، استقرار بانکداری متمرکز و یکپارچه و سودآوری در عملیات اصلی بانک دو چندان می کند”.