به گزارش اخبارپول، [1] که مهدی شمسایی ظفرقندی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه نوین به نمایندگی از ایشان، آن را دریافت کرد.
بیمه نوین با رعایت اصول مشتری مداری، پیادهسازی استراتژی مبتنی بر خلق زنجیره ارزش برای بیمهگذاران و ارائه محصولات جدید و متنوع از جمله اتوپلاس (خدمات رایگان بیمه بدنه خودرو)، شایگان(پوشش درمان تکمیلی بیمهشدگان بیمه های عمر و سرمایهگذاری)، ستایش نوین (ارائه خدمات ویژه بیمههای ثالث و بدنه به دارندگان بیمههای عمر و سرمایهگذاری نوین) و بیمهنامه جامع مجتمعهای مسکونی، این بار نیز موفق شد تا عالیترین نشان تندیس ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان در سال ۹۷را دریافت کند.
همچنین، شرکت بیمه نوین [2] از سال ۱۳۸۷به عنوان نخستین شرکت بیمهای برای حضور در این همایش ملی در راستای رقابتپذیری سازنده و ارائه خدمات با کیفیت پیشگام شد و تا کنون در بیش از ۹ دوره، موفق شده است جایزه خود را از سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرفکنندگان دریافت کند.
هجدهمین همایش رعایت حقوق مصرفکنندگان روز یکشنبه ۱۵اردیبهشت ماه با هدف افزایش انگیزه در ارائه خدمات برای تولیدکنندگان و سازمانهای خدماتی و با حضور رحمانی؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت، تابش؛ معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولید کنندگان، دیگر مدیران ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت و صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی در نمایشگاه بینالمللی تهران برگزار شد.