بانک

مدرنیسم بانک شهر در گذرگاه های اصلی شهر

اتصال یافتن مشتری بانک به رییس شعبه مجازی ، یک انقلاب بی سروصدا در دنیای بانکداری ایرانی ایجاد کرده است، این سرویس تازه ی بانک شهر است که مردم درباره آن از هم می‌پرسند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول به نقل از تریبون، هفته قبل تهران، سالگرد دویست و سی ساله شدن پایتختی اش را جشن گرفت، این شهر در گذار بیش از دو قرن حیات سیاسی اش فراز و فرودهای زیادی را تجربه کرده است اما اگر قرار باشد نمادی از همنشینی این سنت و مدرنیته را در تهران امروز نشان کنیم بی شک به باجه هایی قرمز رنگ در گذرهای دیرپای شهر می رسیم که چراغ بانکداری شبانه روزی را در این شهر پر حاشیه روشن می کند.
اقتصاد امروز ایران تحت تاثیر برجام وارد فضای جدیدی شده و گام هایی تدریجی به سوی بازسازی و توسعه در حال برداشته شدن است افزایش است، به موازات استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاری اشخاص حقیقی و حقوقی برای تحقق و انجام وظایف مدیریت شهری نیز بیش از گذشته حس می شود؛ همین موضوع بهانه ای است برای پاگرفتن شرکت‌های سرمایه‌گذاری و صندوق‌های اعتباری در دل شهرداری‌های کشور ، بهانه ای که حدود شش سال قبل به تولد بانک شهر به عنوان یکی از بانک های رسمی شبکه مالی و پولی ایران انجامید.
بانک شهر با معرفی دستگاه‌های خودبانک، در قالب پیشخوان‌های شهرنت برای اولین بار در ایران قابلیت ارایه همه خدمات بانکی را به صورت ۲۴ساعته فراهم کرد. بد نیست بدانیم که از طریق دستگاه خودبانک(VTM) مشتری به صورت آنلاین می‌تواند با رئیس شعبه مجازی در ارتباط باشد و درخواست‌های بانکی خود را به صورت غیرحضوری انجام دهد.

اتاقک های کوچک بانک شهر در گذرگاه های شهر تهران؛ برای ایجاد دسترسی اسان و مفید خدمات الکترونیک بانک شهر ایجاد شده است، برخورداری از مبلمان شهری مدرن و دارا بودن توانایی ارائه کارآمدترین خدمات مالی در این شعبه های بانکی یکی از مهمترین مزیت های این راهبرد است که چشم اغلب شهروندان را گرفته است.
در حقیقت، این اتاقک های کوچک که ۲۴ ساعته به ارایه خدمات می پردازند بدون هیچ نیروی انسانی و با کمترین هزینه به نسبت یک شعبه بصورت مدرن خدمات بانکی ارایه می دهند.
نظام بانکداری که این روزها بانک شهر آنرا در تهران ترویج می کند در واقع کوششی در جهت ارایه راه حل هایی برای مناسب سازی محیط شهری با حداقل هزینه و بهره گیری از تکنولوژی در نزدیکترین مکان و کوتاهترین زمان بر اساس شرایط کلی کشور است.
در دنیای امروز محوریت فعالیت توسعه نظام شهروندی اغلب اینترنتی بوده و بانک شهر این نیاز را به درستی درک کرده است از سویی دیگر، شهرداری را در ایران، در افکار عمومی ، عمدتا با خدمات شهری مثل نظافت معابر و نظارت ساختمانها میشناسند اما در دنیای توسعه یافته ی امروز،؛ شهرداری به موتور محرک تحول زندگی شهروندان تبدیل شده ، این حرکت بانک شهر از نظر فلسفه ی تاریخی عملکرد شهرداری یک نقطه ی عطف و یک شروع قابل ستایش است که شهرداری تهران به عنوان پیشگام نظام شهروندمداری، روی پلتفرم های مدرن و لازم برای زندگی شهری امروز فعالیت خود را متمرکز کرده است.
بررسی ها و سنجش های تریبون نشان میدهد؛ حتی کسانی که مشتری این بانک نبوده‌اند هم اقدامات این بانک را مورد توجه قرار داده‌اند، باجه‌های خودپرداز این بانک به دلیل زیبایی، چشم‌نوازی و همچنین در دسترس بودن توجه همگان را به خود جلب کرده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا