بانک

بانک آینده از مشتریان وفادارش قدردانی کرد

در راستای اصل ارزش آفرینی برای مشتریان و هم‌چنین رعایت الزامات شعب فاخر بانک آینده از مشتریان وفادار سه شعبه تجلیل و قدردانی به‌عمل آمد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، در این مراسم که باحضور شاکری عضو هیات مدیره و جمعی از مدیران و روسای ادارات، برگزار شد؛ از تعدادی مشتریان وفادار سه شعبه صد دستگاه، پیروزی، ابوذر و فلکه دوم نیروی هوایی و همچنیناز محمد مطلبی مشتری وفادار و ماندگار شعبه پیروزی  تقدیر به عمل آمد.
شایان ذکر است؛ کارکنان بانک آینده با ارائه رفتار فاخر در شعب فاخر و ارزش آفرینی برای مشتریان، همواره تلاش می‌کنند تا خاطرات، لحظات خوش و حس ماندگار رضایت و خشنودی از دریافت ارائه خدمات و محصولات از بانک آینده توسط مشتریان محترم را برای آن‌ها، ماندگار و جاودانه سازند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا