چهارمین کنفرانس بینالمللی باشگاه مشتریان وفادار برگزار میشود

چهارمین کنفرانس بینالمللی باشگاه مشتریان،۲۱ آبانماه ۹۴در محل سالن همایشهای بینالمللی صدا و سیمای تهران با سخنرانی اساتید مطرح جهانی و در حضور ۷۰۰نفر از مدیران ارشد و عالیرتبه سازمانها و نهادهای کشور و با هدف معرفی سرفصل های جدید این حوزه و رویکرد معرفی و بررسی باشگاه مشتریان داخلی برگزار میشود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار پول(poolpress.ir)، علیرضا جعفری، دبیر چهارمین کنفرانس بینالمللی باشگاه مشتریان در رابطه با برگزاری این رویداد گفت: «پس از برگزاری سه دوره کنفرانس بینالملی وفاداری و باشگاه مشتریان، امسال نیز در تلاش هستیم به بررسی باشگاه مشتریان در بانکها، ایرلاینها، موسسات مالی و اعتباری، خدمات گردشگری و صنعت توریسم، صنعت بیمه، فروشگاههای زنجیرهای، پوشاک و صنایع تند مصرف، صنایع غذایی و دارویی بپردازیم».
جعفری با بیان اینکه امسال میزبان سخنرانانی از نخبگان و مطرحترین افراد حوزه بینالمللی باشگاه مشتریان هستیم، افزود: «این رویداد در محورهای مختلف ضرورت ایجاد باشگاه مشتریان، باشگاه مشتریان و برنامههای وفادارسازی، مدیریت راهبردی و توسعه باشگاه مشتریان و آشنایی صنایع داخلی با نمونههای فعال خارجی و در حضور ۷۰۰نفر از مدیران ارشد سازمانها و نهادهای داخلی از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷ برگزار میشود».
گفتنی است که در این کنفرانس که با همکاری مجموعه مهریاسان و مرکز تخصصی باشگاه مشتریان برگزار میشود، میکاییل کپیزی فارغالتحصیل رشته بازاریابی و کسبوکار از دانشگاه Cincinnati راویندرا باگوانانی کارشناسی مهندسی حملونقل هوایی از دانشگاه آزاد فنی برلین، مایک آتکین مالک و مدیرعامل MJA همکاران، یو کای چو موسس و مدیرعامل شرکت REWARD ME , Mountain View و علیرضا جعفری دبیرکل کنفرانسهای ملی و بینالمللی باشگاه مشتریان سخنرانی میکنند. علاقهمندان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت مرکز تخصصی باشگاه مشتریان به آدرسcustomersclubcenter.com مراجعه کنند.
انتهای پیام