بیمه

بیمه کوثر خدمات کیوسک‌های بیمه‌ای را گسترده‌تر می‌کند

راه‌اندازی چابک، کیوسک منحصربه‌فرد خدمات بیمه‌ای شرکت بیمۀ‌کوثر، که با هدف صدور معرفی‌نامۀ بیمارستانی درشرکت بیمۀ‌کوثر طراحی و از دوسال پیش به بهره‌برداری رسیده است، تحولی در صنعت بیمه و نحوۀ خدمات‌رسانی به بیمه‌شدگان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول(poolpress.ir)، براساس وسعت مناطق و پراکندگی جمعیت، جانمایی کیوسک‌های خدمات بیمه‌ای در سراسر کشور انجام می‌شود.
جواد همایی از نصب ۸ ‌کیوسک خدمات بیمه‌ای در سراسر کشور در طول دوسال گذشته خبرداد و گفت: اکنون این کیوسک‌ها در ستاد مرکزی شرکت، بیمارستان ولی‌عصر ناجا و بیمارستان‌های شهید دکتر چمران و مدائن تهران، شهید صدوقی اصفهان، کوثر شیراز، اکباتان همدان و دانشگاه علوم پزشکی ساری نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
وی بیان‌کرد: باتوجه‌به اینکه فعالیت کیوسک‌ها در بستر وب انجام می‌شود، بیمه‌شده می‌تواند در تمام ساعات شبانه‌روز و ایام هفته، تمام مراحل تأیید برگۀ بستری، احراز هویت و صدور معرفی‌نامه را به‌صورت آنلاین و فقط ظرف چند دقیقه انجام داده و در این استان‌ها دیگر نیاز به مراجعه حضوری به شعب شرکت بیمه‌گر نیست.
مدیر بیمه‌های درمان با ذکر قابلیت افزوده شدن انواع خدمات دیگر بیمه‌ای بر روی چابک، تصریح‌کرد: درصورت انعقاد تفاهم‌‌نامه میان این شرکت و دیگر شرکت‌های بیمه‌ای، ارایۀ خدمات این کیوسک‌ها به بیمه‌شدگان سایر شرکت‌های بیمه نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا