پرداخت بیش از ۵/۳ میلیون قبض در مهر ماه توسط بانک صادرات

بانک صادرات ایران در مهر ماه ۱۳۹۳، ۳ میلیون و ۵۲۵ هزار قبض خدمات شهری مشتریان را دریافت کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول(poolpress.ir)، این بانک به منظور ارتقاء کیفی خدمات، جلب رضایت مشتریان و همچنین تسهیل و تسریع در ارایه خدمات بانکی، با راه اندازی سیستمهای مکانیزه دریافت قبوض خدمات شهری اقدام کرده است. براین اساس در مهر ماه امسال مشتریان بانک و دارندگان کارت بانکهای عضو شبکه شتاب از طریق دستگاههای خودپرداز، تلفنبانک (۰۹۶۰۲)، دستگاههای پایانه فروش، سیستم بانکداری اینترنتی، همراه بانک و همبانک (#۷۱۹*)، ۳ میلیون و ۲۳۲ هزار قبض را به صورت غیرحضوری و ۲۹۳ هزار قبض رابه صورت حضوری پرداخت نموده است.
بر اساس این گزارش تعداد قبوض پرداختی به صورت غیر حضوری و الکترونیک در مقایسه با ماه مشابه سال قبل ۱۳ درصد رشد و تعداد قبوض پرداختی به صورت حضوری ۲۹ درصد کاهش داشته است که این موضوع بیانگر استقبال و اعتماد عموم هموطنان از خدمات الکترونیک بانکی می باشد.
گفتنی است استفاده از سامانههای مکانیزه و الکترونیکی نقش برجستهای درصرفهجویی هزینهها، وقت و کاهش ترافیک و آلودگی هوا دارد و موجب جلب رضایت مندی مشتریان نیز میشود و دارندگان سپهرکارت بانک صادرات ایران و کارتبانکهای عضو شبکه شتاب به آسانی میتوانند طی تماس با شماره (۰۹۶۰۲) مرکز صدای سپهر ، یا شماره گیری #۷۱۹* و یا با مراجعه به دستگاههای خودپرداز این بانک درسراسر کشور و همچنین عضویت درسیستم بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران قبوض خدماتی خود را به صورت رایگان پرداخت کنند.
انتهای پیام