بانکخبر

مدیرعامل بانک سپه: انسجام و شجاعت کارکنان، کلید تحقق آینده روشن بانک است ‌

دکتر آیت‌اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در ادامه سفر به استان هرمزگان و در دیدار با رؤسای شعب این استان، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و همدلی کارکنان، بر نقش راهبردی بانک سپه در نظام بانکی کشور تاکید کرد و گفت: استان هرمزگان به‌ دلیل گستردگی و موقعیت ویژه خود، نیازمند انسجام و همگرایی کارکنان است و خوشبختانه همکاران ما در این خطه توانستند در شرایط دشوار با شجاعت و پایداری برنامه‌های دشمن را نقش بر آب کنند.

‌مدیرعامل بانک سپه با اشاره به اهمیت انسجام سازمانی، از زحمات مدیر منطقه هرمزگان و مدیران سابق استان، برای هدایت صحیح و ایجاد همدلی در بین کارکنان تقدیر کرد و افزود: آینده بانک سپه روشن است و این آینده را مدیون شجاعت و تلاش‌های شما هستیم؛ به شما افتخار می‌کنیم.

‌دکتر ابراهیمی با تأکید بر ضرورت حل مسائل عملیاتی در سطح استان بدون ارجاع به مرکز، خواستار برنامه‌ریزی جدی‌تر در مدیریت وظایف شد و گفت: کارهای کوچک باید تا پایان شهریور ساماندهی شوند تا بتوانیم به مسائل بزرگ‌تر بپردازیم. از شما انتظار داریم در برنامه‌ریزی گذار و همچنین در ارائه مشاوره‌های تخصصی ما را همراهی کنید تا بتوانیم بانک را به جایگاه واقعی خود بازگردانیم.

‌وی با اشاره به ظرفیت‌های بانکداری الکترونیک بانک سپه، افزود: باید از مسیرهای خلاقانه و تعاملات بیشتر با مشتریان بهره گرفت؛ به‌گونه‌ای که مشتریان احساس آرامش و اعتماد کنند. شعب باید با تقسیم کار و برنامه‌ریزی دقیق تا پایان مهرماه اقدامات عملی خود را انجام دهند.

‌مدیرعامل بانک سپه همچنین از تلاش بانوان همکار و روسای شعب خواهر قدردانی کرد و نقش خانواده‌های کارکنان در پشتیبانی و همراهی را ارزشمند دانست.

‌وی در ادامه بر تقویت فعالیت‌های تبلیغاتی بانک و استفاده بهینه از آن برای افزایش اثرگذاری تأکید کرد.

‌دکتر ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: با همت و همدلی شما همکاران، اهداف بانک در سال آینده محقق خواهد شد و اطمینان داشته باشید که با انسجام، تمرکز و برنامه‌ریزی، آینده‌ای درخشان در انتظار بانک سپه است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا