بانکخبر

بانک توسعه تعاون موفق به دریافت دو گواهینامه استاندارد بین المللی شد

به گزارش اخبارپول، فرآیند رسیدگی به شکایات این بانک بر اساس الزامات استاندارد تیم رسیدگی به شکایات iso 10002:2019 و فرآیند رضایت سنجی از ذینفعان بر اساس الزامات استاندارد تیم مدیریت رضایتمندی مشتریان iso 10004:2019 توسط شرکت آرین توف پاسارگاد (نماینده Tuv intercert آلمان) با بررسی و ممیزی فعالیت‌ها و فرآیندهای واحدهای اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات، اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار و شعب وصال شیرازی، فاطمی، ولیعصر و پاسداران تهران انجام شد.

بر این اساس رعایت الزامات استانداردهای بین المللی یاد شده در بانک توسعه تعاون برای دومین سال متوالی تایید گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا