بیمهخبر

پاسخ به بیش‌از ۲۴۲ هزار تماس از سوی مرکز تماس بیمه رازی

به گزارش اخبارپول، مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی که از ۱۷ آذرماه سال ۱۳۹۹ آغاز به کار کرده تا به امروز به ۲۴۲ هزار و ۸۵۶ تماس دریافتی به صورت ۲۴ ساعته پاسخ داده است.

از همکاران فعلی مرکز تماس بیمه رازی می‌توان به محمد سجاد دینی ( سرپرست اداره ارتباط با مشتریان)، نسیم چیتگر، علیرضا هدایتی، شهرام روشن ضمیر، آیدین نعمت الهی، فاطمه بختیاری و سپیده محرابی اشاره کرد که به طور میانگین در سال جاری روزانه به ۷۴۵ تماس دریافتی پاسخ داده‌اند که بیشترین تماس‌های ورودی این مرکز با سهم ۷۹٫۸ درصدی مربوط به بیمه‌های درمان و ۱۲٫۳ درصدی مربوط به بیمه‌های اتومبیل است.

بررسی‌ها نشان از آن دارد که به طور روزانه همکاران مرکز تماس بیش از ۱۱ ساعت مکالمه با مشتریان، بیمه‌گذاران و نمایندگان دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا