بیمهخبر

بنوکال تجارت‌نو در سالروز تاسیس پنج‌سالگی راه‌اندازی شد

به گزارش اخبارپول، فرزانه سلیمانی، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری، مرکز تماس مشتریان بیمه تجارت نو فعالیت خود را آغازکرده و پاسخگوی تماس تمامی مشتریان است.

وی، درعین حال یادآورشد: تمام پیامک های ارسالی به مشتریان هم ازاین پس، از این مرکز ارسال خواهد شد.

سلیمانی، توضیح داد: درگام اول، این مرکز ضمن پاسخگویی، اقدام به ثبت و مستندسازی تماس ها کرده تا با ارزیابی اطلاعات، راهکارهای جدیدی را در راستای خدمت رسانی بهتر به مشتریان طراحی و اجرایی کند.

سرپرست مدیریت امورمشتریان شرکت بیمه تجارت‌نو، افزود: با تلاش کارشناسان شرکت بیمه تجارت‌نو، بزودی سامانه‌های پاسخگویی، پیگیری و استعلام خدمات صدور و خسارت هم بر بستر برنامه موبایل، تلفن و پیامک دراختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا