به گزارش اخبارپول، احمد رضا ضرابیه با بیان این که در بسیاری از کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه، نمایندگان حقوقی و کارگزاران از شرکتهای بیمه بزرگترند، اظهار کرد: ما هم از این رویه استقبال می کنیم و امیدواریم روزی را شاهد باشیم که گسترده ترین، قوی ترین و فعال ترین فعالیت بیمه متعلق به نمایندگان شرکتهای بیمه باشد.
وی با اشاره به این که شبکه فروش و بیمه گذار، نزدیک ترین ارتباط را با یکدیگر دارند، بیان کرد: مدیران شرکت های بیمه نمی توانند در دفتر خود بنشینند و برای بیمه گذار محصول طراحی کنند، بلکه طراحی محصول باید متناسب با نیاز مشتری باشد و البته کسی که نیاز مشتری را می تواند به شرکت بیمه منتقل کند، شبکه فروش است.
مدیرعامل بیمه سامان با بیان این که تقویت شبکه فروش بیمه سامان، یک فرایند جاری و مستمر در شرکت است، عنوان کرد: تقویت شبکه فروش فقط به افزایش تعداد نمایندگان و یا ایجاد شعب جدید محدود نیست، بلکه افزایش دانش و توانمندی های آنها با ارائه آموزش های مستمر مد نظر است.
ضرابیه تحقق تحول دیجیتال در صنعت بیمه را منوط به توانمندسازی شبکه فروش دانست و گفت: ما باید با استفاده از فناوری، شبکه فروش را توانمند کنیم و خوشبختانه شرکت بیمه سامان با استفاده از اکوسیستم نوآوری در این حوزه اقدامات موثری انجام داده است.
وی همچنین توسعه فیزیکی شعب شرکت بیمه سامان را متاثر از شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مناطق مختلف کشور خواند و با بیان این که همه تلاش ما، افزایش سطح تماس شرکت با مشتریان و توسعه شیوه های خدمت رسانی به آنهاست، افزود: هدف نهایی همه فعالیت ها، جلب حداکثری نظر مشتریان است و در این راه از هر ظرفیتی، از جمله بهرهگیری از زیرساختهای فناوری اطلاعات و ارتباطات، همکاری های تجاری با صاحبان کسب و کارهای دیجیتال و توسعه شعب فیزیکی استفاده خواهیم کرد.