بیمهخبر

تندیس طلایی رضایت‌مندی مشتریان سال ۹۹ به بیمه ایران رسید

به گزارش اخبارپول، در آیینی که به همین مناسبت در ساختمان مرکزی بیمه ایران با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور رضایی مدیرعامل، مبرقعی عضو هیات مدیره، معاونین مدیرعامل و تنی چند از مدیران ‏بیمه ایران برپا شد، تندیس طلایی همایش سراسری رضایت مندی مشتریان ‏به مدیرعامل بیمه ایران اهدا شد.‏

مدیرعامل بیمه ایران هنگام دریافت جایزه تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان، در سخنانی ضمن قدردانی و تشکر از زحمات تمامی کارکنان شرکت و شبکه فروش در سراسر کشور به پاس تلاش های درخور تحسین ایشان، ‏این جایزه را به آنان اهدا کرد و گفت: لازم است در فضای کسب و کار به صورت علمی فعالیت و در جهت خلق ارزش و نیازسنجی ‏مشتریان تلاش کرد؛ همان طوری که در بیمه ایران این اعتقاد وجود دارد که مشتریان چگونه فکر ‏می کنند و چگونه بیمه نامه خریداری می کنند.

رضایی با تاکید بر اینکه بیمه ایران برند شناخته شده ای است که توانسته سطح بسیار بالایی از مشتریان ‏وفادار را داشته باشد، تصریح کرد: ما به برند بیمه ایران ‏افتخار می کنیم.

وی افزود: علاوه بر شاخص‌های مورد ارزیابی که باعث ‏دریافت تندیس طلایی در بخش رضایت مندی مشتریان شده است، بحث سرعت عمل و اصلاح ‏فرایندها، هم در بخش صدور و هم در بخش خسارت، از اقدامات مهمی است که در جهت جلب ‏رضایت مشتریان بهبودهای لازم در آنها انجام پذیرفته است.

مدیرعامل بیمه ایران در پایان اظهار کرد: اعتقاد داریم ‏وفق نیازهای مشتریان، خدمات را به ایشان ارائه دهیم و از آنجایی که در زمینه اقدامات ملی، بیمه ‏ایران همواره در صنعت بیمه، رتبه اول را دارد، در نوآوری و خلق محصول جدید و ارائه به ‏مشتریان نیز بسیار تلاش می کند. ‏

در این مراسم، مبرقعی عضو هیات مدیره نیز در سخنانی با تاکید بر این که ‏بیمه ایران مقتدرترین شرکت در صنعت بیمه و تعیین کننده نقش مهمی در فضای اقتصادی ‏کشور است، گفت: بیمه ایران همواره شرایط لازم دیگری از جمله رضایت مندی مشتریان و برند شرکت، را درکنار وظایف و اقدامات ‏بیمه‌گری، مد نظر قرار داده است.

وی اضافه کرد: درکنار برخورداری از شاخص‌های مناسب برای ‏جلب رضایت مشتری باید برای حفظ این موقعیت و حتی فراتر رفتن از این شاخص ها، اقدامات ‏عملیاتی بیشتری انجام پذیرد.‏

در این مراسم، خانم زهره مدیرکل بازاریابی بیمه ایران نیز گفت: همایش رضایت مندی ‏مشتریان در سال ۹۹ با بررسی ۴۶ شاخص عمومی و ۱۷ شاخص اختصاصی برگزار شد و ‏بیمه ایران به صورت هدفمند و با قرار گرفتن در معرض این ارزیابی خود را مورد سنجش قرار داد که ‏خوشبختانه با همت و تلاش مدیران ارشد و تمام کارکنان شرکت در سراسر کشور با داشتن ‏استانداردهای لازم موفق به کسب تندیس طلایی شد. ‏

ترکمان مدیرعامل شرکت پیشگامان گفتگو که برگزاری همایش ‏سراسری رضایت مندی مشتریان را به عهده داشتند در سخنانی اعلام کرد: همایش رضایت ‏مندی مشتریان در سال ۹۹ با بررسی شاخص های عمومی و اختصاصی اعلام شده، برگزار شد و ‏بیمه ایران در بین ۹۴ سازمانی که در این همایش شرکت کرده بودند، نشان داد که این سازمان ‏در سطح بسیار بالایی از رضایت مندی مشتریان قرار دارد.‏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا