بانکخبر

رئیس روابط‌عمومی بانک سپه مدیر برتر هفدهمین جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی شد

به گزارش اخبارپول، شانزدهمین سمپوزیوم بین‌المللی و هفدهمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران در سال ۱۳۹۹ با حضور متخصصین و اساتید برجسته ایرانی و خارجی با موضوع بررسی تأثیرات کرونا بر روابط عمومی و فعالیت‌های ارتباطی طی روزهای ۲۰ و ۲۱ آبان ماه برگزار و از برترین‌های روابط عمومی کشور قدردانی شد.

این سمپوزیوم با توجه به شیوع بیماری کرونا، به‌صورت مجازی برگزار و تنها سازمان‌ها و شرکت‌های برتر در مراسم اختتامیه دعوت شدند و ۱۱۰۰ نفر از اعضاء انجمن جهانی روابط عمومی از ۱۰۰ کشور و ۸۰۰ نفر از ایران به‌صورت مجازی در این سمپوزیوم شرکت کردند.

• دریافت لوح سپاس مدیر برتر روابط عمومی
غلامرضا اسکندری رئیس اداره کل روابط عمومی بانک سپه بر اساس رأی هیئت‌داوران جشنواره به دلیل توفیقات مؤثر در دوران مدیریت روابط عمومی، طراحی نظام ارتباطی شایسته و اهتمام در توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های روابط عمومی در بانک سپه، لوح سپاس مدیر برتر روابط عمومی را دریافت کرد.

• دریافت نشان ویژه روابط عمومی اثربخش
هیئت‌داوران سمپوزیوم بین‌المللی و هفدهمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران، بانک سپه را به دلیل استفاده بهینه از ظرفیت‌های روابط عمومی و کاربرد خردمندانه آنها در فرآیند ادغام بانک‌ها طی دو سال اخیر شایسته دریافت نشان ویژه دانست و نشان ویژه روابط عمومی اثربخش را به اداره کل روابط عمومی بانک سپه اعطا کرد.

• دریافت لوح سپاس روابط عمومی برتر
لوح سپاس روابط عمومی برتر در رشته ارتباطات الکترونیک و مجازی این دوره از جشنواره نیز بر اساس نظر داوران به دلیل رعایت استانداردهای علمی و صنفی و خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت‌ها به اداره کل روابط عمومی بانک سپه تعلق گرفت.

*اسکندری: برای موفقیت‌های فوق برنامه داشتیم
غلامرضا اسکندری رئیس اداره کل روابط عمومی بانک سپه در خصوص موفقیت‌های به‌دست‌آمده در هفدهمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی اظهار کرد: این موفقیت‌ها تصادفی نیست و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و استراتژی تدوین‌شده در بانک سپه به دست آمده است.

وی اضافه کرد: محول کردن مأموریت ملی و خطیر ادغام پنج بانک و موسسه وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه که به گفته مسئولین نظام جزو افتخارات دولت به شمار می‌رود، اجرای پروژه عظیم بانکداری متمرکز که جزو آرزوهای دیرینه این بانک به شمار می‌رفت و مهم‌تر از همه؛ قرار گرفتن بانک‌ها و ازجمله بانک سپه در خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی؛ رسالت و سنگینی مسئولیت روابط عمومی را صدچندان می‌کند.

اسکندری ابراز کرد: اداره کل روابط عمومی بانک سپه با درک این مهم؛ استراتژی کاربردی متناسب با واقعیت‌ها و شرایط موجود در تمام بخش‌ها خصوصاً با توجه به مأموریت ملی ادغام تدوین و به مرحله اجرا درآورد که ماحصل آن دریافت لوح‌های یادشده از سوی هفدهمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی کشور بود.

*حضور اثرگذار در عرصه کلان اقتصادی نشات گرفته از تفکر کلان نگر تصمیم سازان بانک
رئیس اداره کل روابط عمومی بانک سپه برنامه‌ریزی کلان بانک سپه را حضور مؤثر و تأثیرگذار در عرصه کلان اقتصادی عنوان کرد و افزود: این نگاه که نشات گرفته از تفکر و دیدگاه اولیای بانک است؛ باعث گردیده تا بانک سپه طی سال‌های اخیر به اذعان همه مسئولین ارشد نظام به بازوی توانمند دولت در اجرای پروژه‌های عظیم و ملی تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا