بیمهخبر

اقدامات هوشمندانه بیمه ایران در کنترل و مدیریت بحران کرونا

به گزارش اخبارپول، از جمله مهم ترین اقدامات ستاد مقابله با کرونا بیمه ایران که با حضور بلند پایه ترین مقامات شرکت شکل گرفته و جلسات منظم هفتگی دارد، می‌توان در بخشهای مختلف به موارد زیر اشاره کرد:

حوزه کسب و کار‎:‎

‎ – ‎تمدید الکترونیکی بیمه نامه های شخص ثالث اتومبیل بیمه‌گذاران بدون دریافت حق بیمه به مدت دو ماه؛

‎- ‎ پرداخت تمامی هزینه‌های درمان مرتبط با ویروس کرونا از محل بیمه نامه های درمان گروهی؛

‎- ‎ اضافه کردن پوشش بیمه‌ای بیماری‎ covid-19 ‎به تعهدات بخش بیماریهای خاص بیمه نامه های زندگی؛

‎- ‎ افزایش مدت اعلام خسارت بیمه گذاران از ۵ روز به ۳۰ روز در راستای کاهش ترددها و حفظ سلامتی مردم؛

‎- ‎ پرداخت و واریز بموقع صورتحساب و هزینه های ارسالی بیمارستانها و مراجع درمانی کشور؛‎ ‎

‎- ‎ عدم اعمال جرایم دیرکرد اقساط بیمه گذاران بیمه نامه های زندگی بدلیل شیوع ویروس کرونا؛

‎ – ‎برقراری مدل تعلیق در بیمه‌نامه آتش سوزی و سایر بیمه نامه ها بجای فسخ بیمه نامه ها؛

‎ – ‎اجرای موفق طرح بزرگ «سپاس از حافظان سلامت» به منظور حمایت همه جانبه بیمه‌ای از کادر درمان کشور؛

‎ – ‎ارائه تسهیلات ویژه به حدود ۱۲۰۰۰ شبکه نمایندگی بیمه ایران و تعویق بدهی آنها بابت فروش اعتباری ‏انواع بیمه نامه ها؛

‎- ‎ حذف برخی از مقررات بازدید اولیه کارشناسی و امکان افزایش سرمایه بدون انجام بازدید؛

‎- ‎ عدم اعمال جریمه صندوق تامین خسارت‌های بدنی در دوره ۲ ماهه وقفه ایجاد شده در تمدید بیمه نامه ‏های بیمه شخص ثالث اتومبیل؛

‎ – ‎راه اندازی و توسعه عملیات فروش الکترونیکی بیمه نامه ها و ارائه پوشش‌های بیمه ای غیرحضوری(از طریق سامانه‎ ‎my.iraninsurance.ir‎)

‎ – ‎راه اندازی اولین مرکز رسیدگی الکترونیکی و پرداخت خسارت در بخش بیمه های اتومبیل

اقدامات درون سازمانی‎:‎

‎ – ‎ابلاغ شیوه نامه اجرایی فعالیت کارکنان و شبکه فروش متشکل از نکات بهداشتی، مراقبتی، بهره برداری از ‏سیستم‌های اتوماسیون اداری و ایمیل‎؛‎

‎- ‎ ابلاغ پروتکل اجرایی پیشگیری از ابتلای کارکنان شرکت به ویروس کرونا؛

‎ – ‎عملیاتی کردن روش دورکاری کارکنان با اولویت کارکنان دارای بیماریهای زمینه‌ای و بانوان؛‎ ‎

‎ – ‎کنترل و تب سنجی کارکنان، غربالگری و تست آنان، اجرای پروتکل درمانی مبتلایان و ناقلان

‎ – ‎ارائه بسته‌های بهداشتی رایگان به کارکنان و ارائه ماسک به ارباب رجوع؛

‎ – ‎اجباری کردن استفاده از ماسک در تمامی واحدهای اجرایی بیمه ایران در سراسر کشور برای کارکنان و ارباب رجوع؛

‎ -‎ضدعفونی مداوم محیط کار و خودروهای سازمانی شرکت؛

‎ -‎نظارت، کنترل و بازرسی بر حسن اجرای مقررات و ضوابط ابلاغی؛

‎- ‎ اجرای برنامه های آموزش مجازی به نمایندگان بیمه زندگی(غیرحضوری)؛

‎ – ‎بهره‌برداری حداکثری از خدمات واحد‎ S.R.M ‎شرکت در جهت پاسخ به بیمه گذاران و زیاندیدگان (شماره ‏تلفن ۰۹۶۶۸)‏‎

بیمه ایران، هم اکنون با نوآوری و طراحی مدل‌های جدید در پی تامین آرامش گسترده مردم عزیزمان در مقابله با ‏ویروس منحوس کرونا است و با لبیک به ندای رهبر انقلاب، کماکان ‏پیشتاز در خدمت رسانی و ایفای مسئولیت های اجتماعی بویژه در حمایت از مدافعان سلامت جامعه خواهد ‏بود. بدون تردید با استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، عدم ایجاد تجمعات ‏غیرضرور و رویکرد های پیشگیرانه، یقینا کرونا را شکست خواهیم داد‎.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا