بانکخبر

کسب رتبه برتر حمایت از حقوق مصرف‌کننده و ارباب رجوع توسط بانک ملی

به گزارش اخبارپول، احمد بهکار مرام رییس اداره امور شعب استان سمنان بانک در جلسه شورای اداری استان که به منظور ارزیابی عملکرد دستگاه های دولتی و اجرایی برگزار شد، لوح سپاس و تندیس مربوطه را به نمایندگی از بانک ملی ایران از استاندار دریافت کرد.

آشناگر استاندار سمنان نیز در این جلسه از ارائه خدمات مطلوب بانک ملی ایران در استان قدردانی کرد.

در متن این لوح آمده است: «بر اساس آیین نامه‌های قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جدول امتیازات شاخص های مدون در سطح استانی، عملکرد سال ۹۸ این اداره امور مورد ارزیابی قرار گرفت که با اخذ رتبه ۹۶ شایسته دریافت لوح و تندیس استانی سطح یک در حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان سمنان شد».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا