بانکخبر

قطع موقت سامانه ۱۵۵۷ بانک سپه

به گزارش اخبارپول، سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان بانک سپه (۱۵۵۷) وظیفه پاسخگویی به سؤالات مشتریان و دریافت نظرات آنان را در خصوص خدمات بانک عهده دار است، این مرکز به‌صورت (Contact Center) بوده و با کانال‌های ارتباطی (تلفن، پیامک، ایمیل و صندوق صوتی) پاسخگوی مشتریان بانک سپه است.

 

 

 

 

 

 

 

*ما را در سایر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

توییتر

تلگرام

لینکداین

اینستاگرام

پیام‌رسان بله

فیس‌بوک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا