ارتباط مردمی بانک ملی یکماهه جواب ۱۶هزار تماس مردم را داد

در تیر ماه سال جاری کارشناسان واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران با صرف ۴۶۵ ساعت وقت به ۱۶ هزار و ۷۸۴ تماس تلفنی مشتریان پاسخ دادند.
بر این اساس به طور متوسط برای پاسخ به هر تماس یک دقیقه و ۱۵ ثانیه زمان صرف شده است.
به گزارش پول پرس به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، از کل تماسها دریافتی به ترتیب ۱۰ هزار و ۴۴۶ تماس با ۲۴/۶۲ درصد در مورد خدمات نوین بانکی، ۴ هزار و ۵۵۳ تماس با ۱۳/۲۷ درصد در زمینه خدمات بانکداری، یک هزار و ۳۸۸ تماس با ۲۷/۸ درصد در مورد بانک ملی ایران و ۳۹۷ تماس با ۳۷/۲ درصد درخصوص موضوعات متفرقه بوده است.
لازم به ذکر است در بین کل تماسهای دریافتی بیشترین فراوانی متعلق به سامانه بانکداری اینترنتی (سبا) با ۵۲/۱۹ درصد بوده و پس از آن، موضوعات سامانه رعد ملی، ساپتا و خرید شارژ بیشترین تماسها را به خود اختصاص داده است.
واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران با استفاده از کارشناسان متخصص و ۶۰ خط تلفن با شماره تماس ۶۴۱۴۰-۰۲۱، وظیفه اطلاعرسانی و پاسخگویی درخصوص موضوعات مختلف بانکی به مشتریان را بر عهده دارد.
انتهای پیام