
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی اخبارپول، بنابر اعلام بانک ملی ایران، سامانه «بام» که یک شعبه تمام عیار بانکی است و مشتری را تا حد بسیار زیادی از حضور در شعبه بینیاز میکند، اکنون از مرز دو میلیون و ۴۰۰ هزار کاربر عبور کرده است.
این سامانه همانند یک موجود زنده پیوسته در حال بهروزرسانی است و در دورههای زمانی مشخص، خدمات تازهای به مشتریان ارائه میکند.
پیامرسان «بله» نیز به عنوان یک سامانه بومی پیشرفته، علاوه بر همه خدمات معمول پیامرسانها، خدمات بانکی منحصر به فردی از قبیل خرید شارژ، کارت به کارت، پرداخت عوارض خروج و پرداخت قبض را ارائه میکند.
تعداد کاربران این پیامرسان هم اکنون از مرز یک میلیون نفر عبور کرده است.
در شرایطی که نظام بانکی جهان به سمت دیجیتالی شدن پیش میرود، بانک ملی ایران نیز همگام با این روند به سرعت خدمات تازه و بدیعی را در این دو بستر اینترنتی ارائه میکند.
انتهای پیام