بیمه
نشان زرین تعهد به مشتریان بیمه دانا

شرکت بیمه دانا بهدلیل عملکرد و فعالیتهای تاثیرگذار بیمهای خود، موفق به دریافت نشان زرین رضایتمندی مشتریان شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، در چهارمین اجلاس مشترک «توسعه کیفیت ساختمان، حملونقل، راه و شهرسازی» که در مرکز همایشهای بینالمللی سازمان صدا و سیما برگزار شد، نشان ملی برترین مدیریت در صنعت بیمه کشور به بیژن صادق، نایبرئیس هیاتمدیره و مدیرعامل بیمه دانا اعطا شد. همچنین استاندارد و جایزه بینالمللی(ODR-insurance Awards۲۰۱۷) متعهد به مشتریان در پرداخت خسارت از سوی آلمان و نشان طلایی برترین و معتبرترین ارائه دهنده پوششهای بیمهای در پروژههای عظیم کشور به بیمه دانا اعطا شد.
انتهای پیام