اخبار ویژهبانک

ثبات اقتصادی همگانی می‌شود

دومین کمپین اطلاع‌رسانی نظام بانکی کشور با نام دوران ثبات به همت بانک مرکزی رونمایی شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، در کمپین جدید بانک مرکزی شرایط آرام و ثبات نسبی اقتصادی، کاهش نرخ تورم و نوسانات قیمتی ارز در ۴ سال اخیر مورد توجه قرار گرفته است.
این گزارش می‌افزاید، کمپین جدید بانک مرکزی برای اطلاع رسانی به اقشار جامعه راه‌اندازی و به نوعی طراحی شده است که کاملا قابل درک باشد و پیام آن نیز به زبان جامعه بیان شده است.
در کمپین دوران ثبات که صبح امروز در بانک مرکزی با حضور مدیران روابط عمومی بانک‌ها برگزارشد، از تکنیک تبلیغات سریالی استفاده شده است که از طریق آن یک پیام با استفاده از تصاویر مختلف منتقل می‌شود.
براساس این گزارش، در تصاویر مربوط به دومین کمپین اطلاع‌رسانی نظام بانکی، از فاکتور اسکناس استفاده زیادی شده است و در تمام پیام‌های این کمپین پایبندی به این نماد وجود دارد.
در طرح زیر اسکناس هزارتومانی در کنار اسکناس ۱۰ هزارتومانی به صورتی قرارگرفته است که عدد ۲۶ را تداعی کند. این عدد بیانگر رسیدن به تورم تک رقمی پس از ۲۶سال در کشور است. پیام دیگری که این تصویر منتقل می‌کند این است که اگر تورم همچنان ادامه می‌یافت، ارزش ۱۰هزارتومانی به اندازه یک اسکناس هزارتومانی می‌شد.

 

 

در تصویر دیگر، با استفاده از این طرح آرامش قبل از طوفان به آرامش بعد طوفان تبدیل شده است. طبق آنچه که این تصویر نشان می‌دهد، تورم کاهش یافته و نوعی آرامش و ثبات را القا می‌کند.

 

 

در این تصویر با دستکاری خلاقانه در ارقام اسکناس، چهار صفر آن از راست به چپ منتقل شده و ارزش آن از دست رفته است. در این تصویر دیده می‌شود که با رفتن به سمت قله اسکناس ارزش واقعی خود را می‌یابد.

 

 

 

در تصویر چهارم اسکناس‌هایی را می‌بینیم که با “اوریگامی” به صورت چرخ‌دنده درآمده‌اند که نماد هدایت اقتصاد به سمت رشد است. در این تصویر این پیام هم منتقل می‌شود که چنانچه به اقتصاد دنیا متصل باشیم حرکت اقتصادی مناسبی هم به سمت رشد داخلی خواهیم داشت.

 

 

انتهای پیام

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا