بانک

برنامه‌های موسسه ثامن برای پیشبرد اهداف

مدیر ناحیه سه موسسه اعتباری ثامن گفت: تدوین برنامه عملیاتی شعب و استفاده‌ی بهینه از تمامی ظرفیت‌ها دستیابی به اهداف تعیین‌شده را ممکن می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاه رسانی اخبارپول، سید عباس نجفی در بازدید از شعب سرپرستی گیلان افزود: رصد فعالیت‌های بانک‌ها و مؤسسات رقیب، مدیریت کارآمد، ارتباط با مشتریان و ارتقای سطح رضایت آنان مسیر دستیابی به اهداف گام کوتاه‌تر می‌کند.
وی با اشاره به خدمات نوین، خواستار ترویج فرهنگ استفاده از بانکداری الکترونیک در بین همکاران و مشتریان به‌عنوان یکی از راه‌های کاهش هزینه‌های ریالی، زمانی، و افزایش کارایی شد.
نجفی رعایت ضوابط شکلی و محتوایی در تشکیل و تکمیل پرونده‌های تسهیلاتی و اخذ تعهدات لازم و مکفی از طرفین را در پرداخت تسهیلات ضروری عنوان کرد و گفت: پیگیری مستمر مطالبات بالای یک روز و پرونده‌های مطالباتی مشکوک الوصول در دستور کار روزانه شعب باشد.
وی با اشاره به بالا بودن نرخ تجهیز پول در سطح شبکه، خواستار تلاش بیش‌ازپیش شعب به‌منظور افزایش و تسریع تحقق درآمدهای عملیاتی از طریق اعطای تسهیلات کوتاه‌مدت و عقود مشارکتی شد. به گفته او راهکار رسیدن به چنین هدفی عملیاتی شدن بازاریابی مصارف در شعب به‌واسطه‌ی شناسایی مشتریان خوش‌حساب و تعریف نوع نیازهای تسهیلاتی هر گروه و ارائه خدمات متناسب با درخواست آنان است.
نجفی گام نخست در فرایند کاهش مطالبات را ممانعت از ایجاد و انباشت مطالبات دانست و خاطرنشان کرد: اعjبار سنجی اصولی و شناخت کافی نسبت به مشتری، اخذ مدارک دقیق و تأییدشده ،دقت در اخذ مدارک شناسایی و شغلی ، پرینت حساب و نشانی‌های مدیونان و ضامن‌ها، استعلام از محل صادرکننده گواهی اشتغال، احراز هویت از مدیونان و ضامن‌ها و اطمینان از صحت صدور کسر اقساط از مراجع رسمی، ازجمله راهکارهای راهبردی برای تبدیل نشدن تسهیلات به معوقات است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا