بانک

راه اندازی سامانه ارتباط با مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن

به منظور ارتباط مستقیم با مدیرعامل و بهره‌مندی از پیشنهادها و انتقادهای مؤثر و سازنده برای ارتقاء و بهبود ارتباطات و نحوه ارائه خدمات، بخش ارتباط مستقیم با مدیرعامل در پایگاه اینترنتی ثامن راه‌اندازی شد.

به گزارش ، این سامانه بر اساس اصل مشتری مداری، به شکایات و انتقادات مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن رسیدگی و از پیشنهادهای ارائه شده در راستای بهبود مستمر و ارائه شایسته تر خدمات بانکی، بهره گیری و پاسخ داده خواهد شد.

به منظور کسب نظرات، پیشنهادات و انتقادات مشتریان و همکاران موسسه اعتباری ثامن ، سامانه ارتباط با مدیرعامل راه اندازی شد.

سامانه “ارتباط مستقیم با مدیر‌‌عامل” به منظور بهره‌‌‌‌‌‌مندی از پیشنهادها و انتقادهای سازنده شما برای ارتقاء و بهبود عملکرد در نظر گرفته شده است. از این رو از تمامی صاحبنظران (مشتریان،‌ شهروندان و سهامداران محترم موسسه ثامن) دعوت به عمل می‌آید هر گونه پیشنهاد و انتقاد خود را برای شکوفایی این سازمان از طریق این سامانه در وب‌سایت بانک به آدرس https://www.samen.ir/question.aspx ثبت نموده و یا پس از مراجعه به بخش ارتباط با مدیر عامل در منوی ” ارتباط با ما ” سایت موسسه پیام های خود را ارسال کنند.

شایان ذکر است دسترسی و رویت پیام‌های ارسالی به این سامانه، صرفاً در اختیار شخص مدیرعامل خواهد بود.

همچنین در همین چارچوب در آینده برنامه ملاقات مردمی مدیرعامل با مشتریان و کارکنان امکانپذیر خواهد شد.

هدف این بخش استفاده از نظرات شما عزیزان به منظور شکوفایی و بالندگی هرچه بیشتر فعالیت‌های موسسه اعتباری ثامن است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا