بانک

مشتری‌مداری مهمترین سیاست‌ بانک ملی است

با حضور عضو هیأت مدیره، مراسم معارفه عبداله جلالی سرپرست جدید اداره امور شعب استان البرز و تودیع حسن شهرآشوب رئیس سابق این اداره امور شعب برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، برات کریمی عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران در این مراسم گفت: مشتری‌مداری و ارائه خدمات بانکی در جهت رضایت مشتری از مهمترین سیاست‌های بانک ملی ایران بوده و سه شاخص مهم سوددهی، افزایش منابع و کاهش مطالبات، محورهای مهم عملکردی مدیران و کارکنان بانک است.
وی در ادامه با اشاره به موقعیت ایجاد شده در پسابرجام، بر ضرورت اهتمام بیشتر در بازاریابی و جذب منابع ارزی تاکید کرد و از تلاش‌های شهر‌آشوب رئیس سابق این اداره امور شعب تقدیر کرد.
عضو هیأت مدیره پس از این مراسم به اتفاق بارانی سرپرست معاونت منابع انسانی و هیأت همراه از شعبه جهانشهر بازدید و با مدیران و کارکنان این شعبه دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا