بانک

بانک اقتصادنوین در “کیفیت” سرآمد شد

تندیس”سرآمد کیفیت”در دومین همایش سراسری کیفیت با رویکرد نقش کیفیت برتر در کسب رضایتمندی مشتری به بانک اقتصادنوین اهدا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، در این همایش با تایید انجمن دارندگان استاندارد ایران، شورای عالی سیاست‌گذاران و سازمان ملی استاندارد ایران و با حضور مقامات و مسئولان بلندپایه کشور تندیس “سرآمد کیفیت” به سید حسین وهابی مدیر امور دفاتر بازاریابی و بانکدرای شرکتی به عنوان نماینده بانک اقتصادنوین اهدا شد.
بر اساس این گزارش، دومین همایش سراسری کیفیت با رویکرد نقش کیفیت برتر در کسب رضایتمندی مشتری با هدف بهبود کیفیت تولیدات و خدمات به منظور رونق اقتصادی کشور، ارایه راهکارهای نوین برای برآورده کردن انتظارات مشتری، تغییر نگرش در فرآیند تولید و …، به همت انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران و با همکاری وزارتخانه‌های صنعت و معدن و تجارت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و سازمان ملی استاندارد ایران با حضور اساتید دانشگاه‌ها، مدیران، کارشناسان و نمایندگان سازمان‌ها، شرکت‌ها و انجمن‌های دولتی و غیر دولتی برگزار شد.
برگزاری سخنرانی، ارائه مقاله، برگزاری پنل و کارگاه‌های تخصصی، معرفی برترین‌ها و تجلیل از منتخبان از جمله برنامه‌های این همایش بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا