سامانه تلفن بانک ملی راه اندازی شد

بانک ملی در جهت ارائه خدمات بانکی اعم از اطلاع از مانده حساب ، گردش حساب و پرداخت قبوض خدماتی و کاهش مدت انتظار در شعب بانک و سفرهای درون شهری اقدام به راه اندازی تلفنبانک کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، شماره تلفن های ۲۷۸۴ و ۰۹۶۲۲ جهت اطلاع از مانده حساب و سه گردش آخر حساب متمرکز و پرداخت قبوض خدماتی مشتریانی که حساب سیبا دارند تعبیه شده است.
ضمنا خاطر نشان می سازد این شماره ها بصورت شبانه روزی هر دو خدمت بالا را تواما به مشتریان محترم عرضه می نماید.
مشتریان محترم جهت استفاده از سامانه تلفنبانک بانک ملی ایران باید در وهله اول با مراجعه به یکی از دستگاههای خودپرداز این بانک و انتخاب گزینه تغییر رمز- انتخاب رمز دوم ، برای خود یک کد ۵ تا ۱۲ رقمی را به عنوان رمز دوم تعریف کنند.
در استفاده از سامانه تلفنبانک داشتن رمز دوم برای شماره کارت و درصورت استفاده از شماره حساب ، رمز تلفن بانک حساب، الزامی است.
در این سامانه مشتریان می توانند با واردکردن شماره حساب و رمز حساب از خدماتی مثل دریافت موجودی حساب در لحظه، اطلاع از سه گردش آخر حساب، دریافت صورت حساب از طریق نمابر، تغییر رمز حساب و اطلاع از آخرین وضعیت چک مورد نظر خود بهره مند شوند.
همچنین با وارد کردن شماره کارت و رمز دوم کارت می توانند دریافت موجودی حساب در لحظه، اطلاع از سه گردش آخر حساب، دریافت صورت حساب از طریق نمابر، اعلام مفقودی کارت، اعلام رمز حساب، رمزدوم ملی کارت از طریق دستگاههای خود پرداز بانک ملی و توسط صاحب کارت را داشته باشند.
از دیگرقابلیتهای تلفن بانک، فراهم آوردن امکان پرداخت قبوض خدماتی آب، برق، تلفن ثابت ، تلفن همراه، گاز و قبوض شهرداری است. مشتریان بانک می توانند با استفاده از تلفن بانک (۰۹۶۲۲ ) و وارد کردن شماره کارت و رمز دوم و شناسه قبض و شناسه پرداخت ، وجه قبض را پرداخت کند.
برای پیوستن به کانال تلگرامی “اخبارپول” اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام