بانک

استراتژی اصلی بانک اقتصادنوین در جلب رضایت مشتری

مدیرعامل بانک اقتصادنوین همراه با معاون عملیات بانکی و مدیر امور شعب استان تهران این بانک از پنج شعبه این بانک در شهر تهران بازدید و با کارکنان این شعب دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، حسن معتمدی در این بازدید ضمن تاکید بر لزوم ارایه خدمات با کیفیت به مشتریان گفت: بانک اقتصادنوین جلب رضایت مشتریان را به عنوان استراتژی اصلی خود تعیین کرده و می‌کوشد با بهره‌مندی از سرمایه انسانی زبده و ارایه خدمات نوین نیازهای بانکی مشتریان را تامین کند.
وی گفت: بانک اقتصادنوین با معرفی ابزارهای نوین زمینه را برای کاهش لزوم حضور مشتریان در داخل شعب برای دریافت خدمات فراهم کرده است به طوری که امروز بخش عمده‌ای از خدمات بانک از طریق ابزارهای نوین و الکترونیکی به مشتریان ارایه می‌شود.
لازم به ذکر است شعب حافظ، سعدی جنوبی، بازار، ۱۵ خرداد غربی و فردوسی جنوبی شعبی بودند که حسن معتمدی به همراه علیرضا پویان‌شاد معاون عملیات بانکی و محمد آخرتی مدیر امور شعب استان تهران از آنها بازدید و با تک تک همکاران در محیطی صمیمی گفت‌وگو کردند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا