بیمه

راه‌اندازی سامانه پشتیبانی فاوا در بیمه‌کوثر

سامانه آنلاین پشتیبانی فاوا بیمه‌کوثر در راستای ارائه خدمات خرسندساز و تسریع در پاسخگویی به بیمه‌شدگان مختص نرم‌افزار جامع بیمه‌گری فن‌آوران خبره راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، تسهیل و تسریع در پاسخگویی به کاربران و رفع اشکالات نرم‌افزاری در سیستم جامع بیمه‌گری فن‌اوران خبره ازجمله اهداف راه‌اندازی این سامانه است.

حسن سعیدی از پاسخگویی، رفع مشکلات و موانع و نیز سرویس‌دهی به کاربران در تمامی روزهای هفته از ساعت ۸صبح لغایت ۲۲شب خبر داد و تصریح‌کرد: کاربران می‌توانند از ساعت ۸صبح لغایت ۱۷عصر با شرکت و داخلی‌های ۳۲۶، ۳۲۷ و ۳۹۳ تماس بگیرند.

وی با بیان اینکه کاربران می‌توانند جهت رفع مشکلات سیستم از ساعت ۸صبح لغایت ۲۲شب مسایل خود را به تلفن همراه ۰۹۲۱۹۵۶۴۳۹۰ پیامک کنند، افزود: کاربران ازطریق نشانی الکترونیکی fava-poshtiban@kins.ir و کاربری favaposhitban در تلگرام می‌توانند با گروه پشتیبانان شرکت ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا