خبر

روش‌های نوین تبلیغاتی از روش‌های سنتی سبقت می‌گیرند

بدون شک مصرف کننده و مشتری، برنده اصلی بازار مصرفی است. به همین دلیل است که بسیاری از ارائه دهندگان خدمات به این موضوع می‌اندیشند تا با ارائه خدمات بیشتر و با کیفیت بالاتر مشتری و مصرف کننده بیشتری نیز به خدمات خود جذب کنند و در عین جلب رضایت مشتری، به فروش بیشتر نیز برسند. با این حال در بسیاری موارد دیده می‌شود که هزینه تبلیغات سایت‌ها و شرکت‌ها را مشتری، هنگام استفاده نهایی از محصول، پرداخت می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، راه‌حل مثبتی که می‌توان برای این موضوع پیشنهاد کرد انتقال بخشی از هزینه تبلیغات به صورت مستقیم به جیب مصرف کننده و مشتری است.

بابک زمانی، مدیر عامل خرده‌فروش اینترنتی سورانو با بیان اینکه در روشی کاملا جدید در تبلیغات‌‌، این مشتریان و مصرف کنندگان هستند که نرخ و قیمت‌گذاری بر کالاها را انجام می‌دهند، افزود: «در این روش که از سوی این مجموعه راه‌اندازی شده است تلاش بر بیشتر شدن سود و منفعت مصرف‌کننده است. چرا که بسیاری از فروشندگان در امر فروش به سود بیشتر فکر می‌کنند و با فروش محصولات با قیمت بالا، حقوق مصرف‌کننده را زیر پا می‌گذارند اما دغدغه ما سود مشتری است.»

وی با اشاره به اینکه در تبلیغات شرکت‌ها باید به سود و نفع مصرف کننده نیز اندیشید، گفت: «به همین منظور، سرویسی به نام سورپرایس را در قالب یک راهکار استراتژیک به مشتریان ارائه داده‌ایم که قرعه‌کشی در آن نقشی نداشته و تمام مشتریان در آن سهیم هستند و می‌توانند از این سیستم به طور رایگان استفاده کنند.»

مشتری، همواره در تعیین نرخ‌گذاری و سیاست‌های بازار نقش مهم و اساسی داشته و استراتژی سورپرایس به این شکل است که ریش و قیچی را به دست مصرف کننده می‌دهد؛ یعنی مشتری هنگام خرید قیمت را پیشنهاد می‌دهد!

شیوه کار این شرکت به این صورت است که کالاهای مختلفی در ۳ بخش سورپرایس در وب سایت سورانو به نمایش گذاشته می‌شود (بعضی کالاها در بخش ۲۴ ساعته، برخی در بخش ۷ روزه و کالاهایی با ارزش بالاتر در بخش یک ماهه) قیمت و ارزش این کالاها همراه با مشخصات کامل، به طور واضح مشخص است.

مدیرعامل خرده‌فروش اینترنتی سورانو با اشاره به روش جدید در تبلیغ و فروش محصولات گفت: «در این روش، به طرزی کاملا آسان شرکت کننده قیمت یا قیمت‌های پیشنهادی دلخواه خود را برای آن کالا ثبت می‌کند و هیچ محدودیتی در قیمت‌گذاری نخواهد داشت. درنتیجه فردی که کمترین قیمت را پیشنهاد دهد و در عین حال این قیمت از سوی شخصی دیگر پیشنهاد نشده باشد می‌تواند کالای مورد نظر را به همان قیمت پیشنهادی خود بخرد! برای مثال تلفن همراهی به ارزش مشخص را در نظر بگیرید، که دو نفر قیمت ۳۰۰.۰۰۰ تومان و یک نفر قیمت ۲۰۰.۰۰۰ تومان را پشنهاد داده است، در پایان زمان، موبایل به شخصی که قیمت ۲۰۰.۰۰۰ تومان را پیشنهاد داده فروخته می شود، چون در عین اینکه کمترین قیمت پیشنهادی است، بلکه این قیمت غیر تکراری نیز هست.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در سورپرایس می توانند به نشانی www.soorano.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا