خبر

چهارمین کنفرانس بین‌المللی باشگاه مشتریان وفادار برگزار می‌شود

چهارمین کنفرانس بین‌المللی باشگاه مشتریان،۲۱ آبان‌ماه ۹۴در محل سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای تهران با سخنرانی اساتید مطرح جهانی و در حضور ۷۰۰نفر از مدیران ارشد و عالیرتبه سازمان‌ها و نهادهای کشور و با هدف معرفی سرفصل های جدید این حوزه و رویکرد معرفی و بررسی باشگاه مشتریان داخلی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار پول(poolpress.ir)، علیرضا جعفری، دبیر چهارمین کنفرانس بین‌المللی باشگاه مشتریان در رابطه با برگزاری این رویداد گفت: «پس از برگزاری سه دوره کنفرانس بین‌الملی وفاداری و باشگاه مشتریان، امسال نیز در تلاش هستیم به بررسی باشگاه مشتریان در بانک‌ها، ایرلاین‌ها، موسسات مالی و اعتباری، خدمات گردشگری و صنعت توریسم، صنعت بیمه، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، پوشاک و صنایع تند مصرف، صنایع غذایی و دارویی بپردازیم».
جعفری با بیان اینکه امسال میزبان سخنرانانی از نخبگان و مطرح‌ترین افراد حوزه بین‌المللی باشگاه مشتریان هستیم، افزود: «این رویداد در محورهای مختلف ضرورت ایجاد باشگاه مشتریان، باشگاه مشتریان و برنامه‌های وفادارسازی، مدیریت راهبردی و توسعه باشگاه مشتریان و آشنایی صنایع داخلی با نمونه‌های فعال خارجی و در حضور ۷۰۰نفر از مدیران ارشد سازمان‌ها و نهادهای داخلی از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷ برگزار می‌شود».
گفتنی است که در این کنفرانس که با همکاری مجموعه مهریاسان و مرکز تخصصی باشگاه مشتریان برگزار می‌شود، میکاییل کپیزی فارغ‌التحصیل رشته بازاریابی و کسب‌وکار از دانشگاه Cincinnati راویندرا باگوانانی کارشناسی مهندسی حمل‌ونقل هوایی از دانشگاه آزاد فنی برلین، مایک آتکین مالک و مدیرعامل MJA همکاران، یو کای چو موسس و مدیرعامل شرکت REWARD ME , Mountain View و علیرضا جعفری دبیرکل کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی باشگاه مشتریان سخنرانی می‌کنند. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت مرکز تخصصی باشگاه مشتریان به آدرسcustomersclubcenter.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا