ارائه خدمت “بانکآشنا” آغاز شد

در ادامه معرفی خدمات نوین توسط نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران به مشتریان، ارایه خدمت “بانکآشنا” بانک اقتصادنوین آغاز شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار پول(poolpress.ir)، خدمت “بانکآشنا” با هدف جلب رضایت مشتریان ارایه نموده است. با بهرهمندی از این خدمت مشتریان میتوانند از طریق ارتباط مستقیم تلفنی با کارشناسان، در تمام ساعات شبانه روز از خدمت بانکی استفاده کنند. این محصول غیرحضوری بانک اقتصادنوین بدون نیاز به ابزارهای خاص مانند اینترنت و نرمافزارهای موبایلی، تنها از طریق تماس تلفنی ارایه میشود.
خدمت “بانکآشنا” بانک اقتصادنوین در دو بخش “اطلاعرسانی” و “مالی” به مشتریان ارایه میشود که در بخش اطلاعرسانی مشتریان میتوانند از موجودی سپرده، وضعیت و کارت، گردش روزانه و ماهانه، مانده اقساط تسهیلات، شماره کارت و سپرده متصل به آن، شماره شبا و چکهای واگذار شده و صادر شده خود اطلاع یابند.
در بخش خدمات مالی نیز خدمات متنوعی از جمله مسدود کردن کارت، انتقال وجه کارت شتابی، انتقال وجه سپردهای ساتنا و پایا، پرداخت قبوض از سپرده و یا کارت، خرید شارژ سیم کارتهای اعتباری، پرداخت اقساط تسهیلات، پرداخت بدهی کارتهای اعتباری و تغییر رمز ورود و رمز دوم به مشتریان ارایه میشود.
برای راهاندازی این خدمت کافی است مشتریان تنها یکبار به یکی از شعب بانک اقتصادنوین مراجعه و فرمهای لازم را تکمیل نمایند. سپس از طریق شماره ۸۴۲۹۲-۰۲۱ کارشناسان بانک تمام خدمات فوق را به صورت تلفنی ارایه میکند.
انتهای پیام