“با بانک” بانک آینده چیست؟

همراهی با مشتریان و مخاطبان بانک برای درک نیازهای مرتبط با خدمات بانکیایشان،از رویکردهای ویژه بانک آینده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار پول(poolpress.ir)، بانک آینده با “مجموعه خدمات نوین بانکداری الکترونیکی”، از نزدیک نیاز مشتریان را شناسایی و راهحلی مناسب برای آن ارایه میدهد. در این برخورد نزدیک، از میان رفتن فاصله، درک بیشتری همراه با تعامل در ارایه خدمات بانکداری الکترونیکی توسط کاربر تجربه میشود. این همان برخورد نزدیک با آینده است.
اینگونه و با تکیه بر مفهوم “برخورد نزدیک با آینده”، تجربه “نزدیک بودن”، محور یگانه و کلیدی در تعریف و توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی معرفی میشود و مشتریان و مخاطبان ما در راستای تجربهای متفاوت، شخصی و متناسبسازی شده، خدمات بانکداری الکترونیکی بانک آینده را همراهی خواهند کرد.
این مفهوم با توسعه مجموعهای نوین از خدمات بانکداری الکترونیکی میسر میشود، این خدمات شامل “پیشخوان مجازی”، و برنامههای کاربردی “همراه کارت”و”سامانه هدف” هستند.
در “پیشخوان مجازی”، نزدیک بودن فاصله فیزیکی به مشتری با در نظر گرفتن خدمات تحویل در محل و همچنین پیشخوان تلفنی، اتفاق میافتد. برخورد نزدیک در این خدمت همان تحویل خدمات در محل مشتری است که فاصله فیزیکی خدمات بانک با مشتری را از میان برمیدارد.
در “همراه کارت” نزدیک بودن و همراه بودن خدمات بانکی به مشتری، مورد تأکید است که بهوسیله تلفنهمراه میسر شده است. بانک نزدیکتر از آنچه بهنظر میرسد در دستان مشتری است و برخورد نزدیک با تلفنهمراه مشتری رخ میدهد.
در “سامانه هدف”، رویکرد “برخورد نزدیک” از جنس تعامل و درک نیازها و مراقبت و راهنمایی کاربر از نزدیک، است. شخصیسازی خدمات بانکداری الکترونیکی پیشنیازی لازم دارد که همان نزدیک بودن به فرهنگ و رفتار کاربر برای درک متقابل نیازها و ارائه راه حل مناسب برای وی است.
انتهای پیام