بانک

حمایت‌های معنوی بانک سامان از تیم ملی والیبال

حمایت‌های معنوی بانک سامان از تیم ملی والیبالگروه ورزش؛ بانک سامان که اسپانسر تیم ملی والیبال است، کمپینی راه اندازی کرده تا به این وسیله بتواند از تیم ملی والیبال حمایت‌ معنوی هم انجام دهد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار پول(poolpress.ir)، بانک سامان برای والیبال ایران فقط یک اسپانسر و حامی مالی نیست. این بانک ثابت کرده که علاوه بر حمایت مادی از سرو قامتان ایران، قصد دارد از این تیم حمایت معنوی هم انجام دهد؛ آن هم با تشکیل دادن کمپینی با نام پاس بده هم وطن. بانک سامان به این نتیجه رسیده که رفع دغدغه‌های مالی والیبال، تنها بخشی از ضرورت های کسب موفقیت جهانی است و برای رسیدن به قله‌های والیبال دنیا، تیم ملی باید با حمایت‌های ملی همراهی شود. در این صورت است که ورزشکاران می‌توانند با روحیه ای مضاعف رقابت‌ها را در پیش بگیرند و به سکوهای المپیکی دست یابند.
یکی از ویژگی های مهم این کمپین زنده بودن آن در دوره اجرا است که بر این اساس روی تمام رسانه ها مانند بیلبورد، تلویزیون، روزنامه و وب سایت های اینترنتی هم زمان با بازی های ایران طرح جدیدی نمایش داده می شود که در آن ضمن اعلام زمان پخش مستقیم بازی ها از مردم برای حمایت معنوی تیم ملی دعوت می کند.
حمایت‌های معنوی بانک سامان از تیم ملی والیبالاما چرا بانک سامان رشته والیبال را انتخاب کرده تا از آن حمایت کند؟ هدف اصلی بانک سامان در حوزه ورزش، توجه به ابعاد ملی و بین المللی و تاثیرات اجتماعی این رشته است تا بتواند زمینه ساز ایجاد یک جریان رو به رشد و توام با موفقیت در والیبال شود. حمایت همه جانبه بانک سامان از والیبال، از ابتدای سال ۱۳۹۲ آغاز شد و این بانک قصد دارد در بلند مدت این همکاری را ادامه دهد. نگاه بلند مدت بانک سامان به این رشته ورزشی نشان از آینده نگری این بانک، فارغ از نتیجه گیری های مقطعی تیم ملی والیبال دارد.
از طرفی این بانک برای حمایت از والیبال، فقط به تیم ملی بزرگسالان نگاه نمی کند، بلکه تمام رده های سنی مختلف آقایان و بانوان را تحت پوشش حمایت خود قرار داده تا فدراسیون بتواند با خیالی آسوده به برنامه ریزی و توسعه رده های سنی مختلف بپردازد.
بسیاری از هواداران والیبال ایران می خواهند بدانند بانک سامان برای این رشته چه کار کرده است؟ بزرگ ترین دستاورد فدراسیون والیبال از حمایت‌های بانک سامان، ایجاد توان و ظرفیت برنامه ریزی دراز مدت و بدون دغدغه مالی است. البته این حمایت، اثر خودش را در کوتاه مدت هم نشان داد که یکی از آن ها صعود تیم ملی به رده A در لیگ جهانی است. فدراسیون والیبال با حمایت‌های بانک سامان توانسته توان انتخاب و حفظ بهترین مربیان را پیدا کند و از طرفی این ظرفیت ایجاد شده که فدراسیون بتواند سرمایه گذاری بهتری روی تیم های پایه انجام دهد. همچنین بانک سامان با اهدا پاداش های مالی به موقع و همچنین فراهم کردن امکاناتی مانند استفاده تیم ملی از CIP فرودگاه تلاش کرد تا تیم ملی از همه نظر کمترین دغدغه را داشته باشد.
حمایت بانک سامان از والیبال ایران، تفاوتی عمده با حمایت‌های مادی سایر شرکت‌ها و بنگاه‌ها از تیم‌های ورزشی دارد. بسیاری از بنگاه ها و شرکت های تجاری با درج نشان تجاری خود روی پیراهن تیم های ورزشی مختلف تلاش می کنند برند یا محصول خود را در اذهان عمومی جایگاه سازی کنند.
حمایت‌های معنوی بانک سامان از تیم ملی والیبالبسیاری از بنگاه ها و شرکت های تجاری با درج نشان تجاری خود روی پیراهن تیم های ورزشی مختلف تلاش می کنند برند یا محصول خود را در اذهان عمومی جایگاه سازی کنند. در این شیوه تبلیغ مستقیم بنگاه تجاری صرفا از پیراهن تیم ورزشی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده می کند و هیچ ارتباط و تعاملی بین دو طرف برقرار نمی شود. اینگونه همکاری ها بر مبنای اهداف تجاری شکل می گیرند، اما تجربه حمایت بانک سامان از فدراسیون والیبال یک نگاه متفاوت به مقوله اسپانسری ورزشی بود که منجر به تداوم این همکاری شد. بانک سامان در دوران همراهی با والیبال ملی نگاه صرف تبلیغاتی به این مقوله نداشت و تلاش کرد تا با نگاهی جامع تمامی دغدغه های مالی فدراسیون را پوشش دهد و همچنین نگاه عمومی را به ضرورت حمایت از ملی پوشان والیبال تغییر دهد. به گونه ای که طبق آمارها بازی های تیم ملی ایران به یکی از پربیننده ترین مسابقات تبدیل شده است و محبوبیت این رشته ورزشی در ایران بسیار بالا رفته است.
از دیگر رویگردهای بانک سامان در حوزه اسپانسری ورزشی تاکید بر اثربخشی کار فرهنگی برای توسعه اهداف ملی بود که بر این اساس به عنوان اولین بانک و برند ایرانی توانست به طرز دقیقی بین کمپین “اب هست ولی کم است” خود با والیبال رابطه ای جالب و مفید شکل دهد.
به گزارش بولتن نیوز، بانک سامان در تداوم برنامه های خود در زمینه کمک به کاهش مصرف آب، در اردیبهشت سال ۱۳۹۴ همایش بزرگی را ترتیب داد و ضمن بدرقه باشکوه تیم ملی از تندیس آب نیز رونمایی کرد تا پیام ” آب هست ولی کم است” را به عنوان یک پیام جهانی از سوی ورزشکاران محبوب ایرانی به جهانیان برساند. پس از این همایش که وزیران ورزش و نیرو نیز حضور داشتند این اقدام و حرکت بانک بازتاب رسانه ای بسیار خوبی پیدا کرد و بر همین اساس قرار شد این تندیس در بازیهای داخل ایران از سوی کاپیتان تیم ایران به تیم میهمان اهدا شود. همچنین با توجه به مشکلات فراوان کشور در زمینه کمبود آب این بانک در نظر دارد تا با بهره برداری از ورزش محبوب والیبال و ورزشکاران محبوب کشورمان، در حوزه داخلی نیز با استفاده از پیام های آموزشی کنترل مصرف آب را در جامعه منتشر کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا