اخبار ویژه

تَرکتازی بیمه دی و چشم پوشی بیمه مرکزی

مدت زیادی است که افراد تحت پوشش بیمه دی خدمات نامطلوب و بعضا آزاردهندی را ازطرف بیمه گر خود دریافت می کنند .این درحالیست که بیمه مرکزی به عنوان نهاد ناظرچشمهای خود را بسته وعملا وظایف ذاتیش را فراموش کرده است.
متاسفانه بیمه دی نه تنها به اعتراض ونارضایتی بیمه شوندگان اعتنای نمی کند بلکه با رفتارهایی دور از ارزشهای انسانی پاسخ معترضان را می دهد.
چندین بیمارستان ومراکزدرمانی طرف قرار داد بیمه دی به دلیل عدم پرداخت تعهدات از سوی بیمه دی قرار داد خود را لغو کرده و تعداد بسیاری از بیماران را سرگردان کرده اند.
این افراد همگی نارضایتی خود رااز عدم خدمات رسانی مناسب بیمه دی اعلام کرده واظهار داشتند در هر ماه مبلغی به عنوان استفاده از خدمات بیمه از حقوق ما کم می کنند پس به همان تناسب باید به افراد تحت پوشش بیمه ،خدمات مناسب ارائه دهند
لازم به ذکر است افراد تحت پوشش بیمه تکمیلی دی در طی این مدت از خدمات ارائه شده توسط سازمان بیمه گر رضایت نداشته وخواستار رفع مشکلات وکاهش زمان باز پرداخت هزینه ها شدند که متاسفانه نه تنها وضعیت ارائه دادن خدمات به این افراد معترض بهتر نشد بلکه هر روزبدتر از دیروز است.
در سال گذشته از حقوق افراد تحت پوشش بیمه دی ماهیانه ۶هزارو ۷۰۰تومان برای بیمه تکمیلی کم می شد که امسال با افزایش ۴۵٪ ،ماهیانه بیش از ۱۰هزارو۴۵۰تومان از حقوق آنها کسر می شود ولی متاسفانه با همان سقف قرارداد پرداخت هزینه ها در سال قبل این خدمات ارائه می شود باوجود افزایش حق بیمه تکمیلی از حقوق افراد تحت پوشش نه تنها خدمات بهتری از سوی بیمه دی داده نمی شود بلکه بیمارستانهای طرف قرار داد با این بیمه از ارائه خدمات درمانی به اافراد تحت پوشش سر باز می زنند.
در این میان هر کدام از مسئولین بیمه دی عنوان می کنند که نقشی درنارضایتی افراد تحت پوشش بیمه تکمیلی ندارندومسئول تمام این کارشکنی ها کانون باز نشتگان است در همین راستایکی از مسئولین بیمه دی عنوان کرد:امسال بعد از پایان قرارداد با کانون باز نشتگان ، دیگر قرار داد جدید با آنها منعقد نمی کنیم زیرا عدم پرداخت نامناسب هزینه ها از جانب این کانون باعث نارضایتی مراجعین ما از عملکرد بیمه دی شده است.
افراد تحت پوشش بیمه دی از مسئولان این سازمان با دارایی ها واموال بسیار زیاد انتظار دارند باپرداخت ۳۰سال حق بیمه حداقل در زمانی که نیاز به دارو ودرمان وپرداخت مطالبات خود از بیمه دی دارند از خدمات بهتری بر خودار شوند.
بدقولی بیمه تکمیلی دی در پرداخت مطالبات بیمارستانها ومراکز درمانی طرف قرار داد باعث شده که تعدادزیادی از این مراکز ،قرار داد خود را با بیمه دی لغو کرده وآنهایی هم که قرار داد با بیمه دی دارند مراجعین را در صفهای نوبت دهی طولانی در انتظار نگه می دارند.
به گفته مسئولان کانون بازنشتگان در حال حاضر بیمارستانهایی نور ،محب،میلاد وبه آور، از جمله بیمارستانهایی هستند که بیماران زیادی تحت پوشش بیمه دی به آنها مراجعه می کنند اما بیمارستانها از ارائه خدمات به دلیل بدهی” ۸۰میلیاردی “بیمه دی طفره می روند.
افراد تحت پوشش بیمه دی ماههای زیادی است که احساس نارضایتی از ارائه عدم خدمات مناسب از سوی این بیمه را دارند وطی این ماهها نه تنها مشکل آنها برطرف نشده است بلکه هیچ مقام مسئولی ویا سازمانی برای رفع مشکلات آنها اقدام نکرده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا