کتاب بانکداری شرکتی به چاپ سوم رسید

فراگیر شدن ارایه خدمات بانکداری شرکتی با توجه به محدودیتهای مربوط به ادبیات مفاهیم و موضوعات مرتبط ، نخستین کتاب “بانکداری شرکتی” با نگرش بازار ایران به چاپ سوم رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار پول(poolpress.ir)، این کتاب از ۱۰ فصل شامل تاریخچه، مفاهیم و تعاریف، مدیریت استراتژیک، سازماندهی و ساختار، تقسیم بازار، انتخاب بازار هدف و جایگاهیابی، زیر ساختها، سیستمها و نرمافزارها، روابط مشتریان، محصولات و خدمات، مشاغل کلیدی، کانالهای توزیع و شواهد فیزیکی، پیشبرد فروش و ترویج در بانکداری شرکتی، در ۲۰۰ صفحه تشکیل شده است. کتاب بانکداری شرکتی که بر مبنای ۳ سال تجربه کاری در این حوزه و بررسی تجربیات جهانی توسط احسان باقری به رشته تحریر درآمده است، دیدگاهی کاملا بومی داشته و تلاش کرده است تا مفاهیم لازم برای درک درست از بانکداری شرکتی را ارایه کند .
لازم به توضیح است فصول انتخاب شده بر مبنای نیازها و سئوالاتی است که در این حوزه مطرح هستند. نگارش کتاب به گونه ای است تا برای تمام سطوح شاغل در نظام بانکی و مشتریان آنان قابل استفاده باشد. همچنین این کتاب به عنوان منبع آموزشی توسط بانکهای کشور و مراکز آموزشی مطرح در حوزه بانکداری انتخاب و در اختیار دانش پژوهان بانکی قرار گرفته است.
انتهای پیام
