بانک

ارزش آفرینی برای مشتریان به عنوان راهبرد اصلی بانک پارسیان اعلام شد

اولین نشست تخصصی مدیرعامل و مدیران ارشد گروه بانک پارسیان در سال ۹۴ با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت عامل، معاونین، مدیران، روسای حوزه ها و شعب، مدیران عامل و اعضای هیات مدیره شرکت های تابعه وکارکنان بانک پارسیان در فروردین ماه ۹۴ درسالن اجتماعات ساختمان مرکزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار پول(poolpress.ir)، در این دیدار که با هدف تببین راهبردها و برنامه های سال ۹۴ برگزار شد، کوروش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان، بر لزوم توجه به پیام نوروزی مقام معظم رهبری و تعیین شعار”دولت و ملت، همدلی و هم زبانی”برای سال۹۴ تاکید کرد و گفت : ایستادگی مردم و دولت تدبیر و امید با بیانیه تفاهم نامه ای که ایجاد شد به ثمر نشست و امیدوارم سال ۹۴ سرشار از موفقیت و سرافرازی همراه با همدلی و همزبانی بیش از پیش و اراده ‌قوی برای خدمتگزاری بیشتر در شبکه بانکی باشد و یک شرایط طبیعی برای یک بانک حرفه ای ایجاد شود.
مدیرعامل بانک پارسیان در بخش دیگری از سخنانش به ” هفت قاعده الف ” در بانکداری اشاره و موفقیت بانک ها را در لزوم رعایت این هفت قاعده دانست و افزود : من تعبیری را در مورد موضو عات بانکی دارم که به قاعده هفت الف معروف است : اولین قاعده که رمز اصلی موفقیت است، اراده است که مفهوم آن عزم و اراده محکم و خدمت به ذی نفعان ، مشتریان و سهامداران است. وقتی اراده مستقر شود یعنی اهداف انجام شده و پیگیری و مداومت و تصمیم گیری سریع و جسورانه برای چالش های پیش روی ما و سختی ها به ثمر می نشیند.
وی احترام، اعتماد، اخلاق حرفه ای، احتیاط و ابتکار و همچنین ارزش را از دیگر قاعده های موفقیت در بانکداری برشمرد و ارزش آفرینی پایدار برای مشتریان، ذی نفعان و سهامداران را راهبرد اصلی بانک پارسیان در سال ۹۴ اعلام کرد.
پرویزیان با بیان اینکه امروز مدیریت نقدینگی دربانک ارزش بسیار بالایی دارد، اظهار داشت: دوستان شعب باید به مدیریت نقدینگی توجه کنند و باید به سمت جذب منابع کم هزینه و مصارف با سود آوری بالاتر بخصوص در حوزه ارز و بانکداری الکترونیک حرکت کنیم.
پرویزیان بر لزوم تلاش مضاعف برای پیگیری وصول مطالبات تاکید و خاطر نشان کرد : بحت معوقات در بانک را باید جدی بگیریم و به گونه ای برنامه ریزی کنیم که برای افرادی که مقصر نیستند و ناخواسته نمی توانند دیون خود را به موقع بپردازند امکان دسترسی مجدد به بازار اعتباری فراهم شود و در مقابل با بدهکاران واقعی نیز که نمی خواهند بدهی خود را بپردازند با جدیت برخورد کنیم.
وی در پایان گفت : بانک پارسیان به واسطه نام بلندی که دارد می بایست کارها نیز با عزم و اراده ای بزرگ انجام شود و ما هرگونه پیشنهاد سازنده همکاران برای بهبود وضعیت در شرایط بازار رقابتی را پذیرا هستیم .

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا