هر رای یک میلیون تومان برای اتاق بازرگانی !

هزینه های تبلیغاتی انتخابات اتاق بازرگانی تهران مانوری از نوکیسگی بود که با صرف میلیاردها تومان رکود تقریبی هر رای یک میلیون تومان را به ثبت رساند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار پول (poolpress.ir)، مجید رضا حریری عضو هیات نمایندگان اتاق ایران در یک نشست خبری گفت: با محاسبه اجاره هتل های چند ستاره و سالن همایش های برج میلاد و هزینه اگهی های مطبوعاتی و…رقمی بین ۳ تا ۶ میلیارد تومان هزینه شده است که اگر در خوشبینانه ترین حالت ۳۰۰۰ نفر در این انتخابات شرکت کنند و حداقل مبلغ هزینه کرد یعنی ۳ میلیارد تومان را در نظر بگیریم برای جذب و کشاندن فعالان بخش خصوصی به پای صندوق نامزدها بیش از یک میلیون تومان هزینه کرده اند !
رییس کمیسیون مدیریت واردات اتاق ایران در ادامه از رسانه ها خواست تا رابطه های مالی و نحوه هزینه کرد تمام گروه های فعال درانتخابات اتاق را نقد وبررسی کنند زیرا اگر خدای ناکرده این رویه در مجلس و یا سایر انتخابات باب شود باید نگران اخلاق جامعه و شایسته سالاری شد .
حریری با اشاره به این که بیشترین هزینه های تبلیغاتی ما مربوط به اگهی رسانه ها بوده است خاطر نشان کرد: حتما ما پس از انتخابات ریز هزینه های تبلیغاتی خود را در اختیار رسانه ها قرار خواهیم داد که مبلغی حدود ۲۰۰ میلیون تومان یعنی ۵ درصد کل هزینه های تبلیغات این دوره بوده و از رسانه هاو مراجع نظارتی نیز می خواهیم تا هزینه کرد گروه ها را مطالبه کنند .
انتهای پیام