بانک

گوش شنوای بانک سامان برای انتقادها و پیشنهادها

سامانه ثبت پیشنهادها و انتقادهای مشتریان در وب‌سایت بانک سامان راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار پول (poolpress.ir)، منصور مومنی مدیر بازاریابی و توسعه مشتریان ضمن اعلام این خبر گفت: این سامانه با هدف ایجاد ارتباط مستقیم و تسریع در فرآیند پاسخگویی به شکایت‌ها و آشنایی با ایده‌های جدید مشتریان ایجاد شده است.

مومنی تصریح کرد: مشتریان از این پس در تمام ساعت‌های شبانه‌روز می‌توانند با مراجعه به بخش صدای شما در وب‌سایت بانک سامان و ثبت اطلاعات خواسته شده، شکایت‌ها یا پیشنهادهای خود را ثبت کنند.

مدیر بازاریابی و توسعه مشتریان بانک سامان درخصوص موارد قابل طرح در این سامانه اظهار داشت: تمام پیشنهادهای مرتبط با خدمات و محصولات بانک یا شکایت‌ها و انتقادها از خدمات، محصولات، عملکرد کارکنان بانک در شعب و ستاد و سایر مشکلاتی که مشتریان در بانک با آن‌ها روبرو می‌شوند قابل طرح است.

وی افزود: پس از ثبت اطلاعات، شماره ۹ رقمی پیگیری به شماره تلفن‌همراه ثبت شده ارسال خواهد شد و همزمان فرآیند پیگیری، تا لحظه پاسخ‌گویی به مشتری آغاز خواهد شد.

برای ورود به صفحه سامانه ثبت پیشنهاد و شکایت اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا