بانک

پرداخت بیش از ۵/۳ میلیون قبض در مهر ماه توسط بانک صادرات

بانک صادرات ایران در مهر ماه ۱۳۹۳، ۳ میلیون و ۵۲۵ هزار قبض خدمات شهری مشتریان را دریافت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول(poolpress.ir)، این بانک به منظور ارتقاء کیفی خدمات، جلب رضایت مشتریان و همچنین تسهیل و تسریع در ارایه خدمات بانکی، با راه اندازی سیستمهای مکانیزه دریافت قبوض خدمات شهری اقدام کرده است. براین اساس در مهر ماه امسال مشتریان بانک و دارندگان کارت بانکهای عضو شبکه شتاب از طریق دستگاههای خودپرداز، تلفنبانک (۰۹۶۰۲)، دستگاههای پایانه فروش، سیستم بانکداری اینترنتی، همراه بانک و همبانک (#۷۱۹*)، ۳ میلیون و ۲۳۲ هزار قبض را به صورت غیرحضوری و ۲۹۳ هزار قبض رابه صورت حضوری پرداخت نموده است.
بر اساس این گزارش تعداد قبوض پرداختی به صورت غیر حضوری و الکترونیک در مقایسه با ماه مشابه سال قبل ۱۳ درصد رشد و تعداد قبوض پرداختی به صورت حضوری ۲۹ درصد کاهش داشته است که این موضوع بیانگر استقبال و اعتماد عموم هموطنان از خدمات الکترونیک بانکی می باشد.
گفتنی است استفاده از سامانههای مکانیزه و الکترونیکی نقش برجستهای درصرفهجویی هزینهها، وقت و کاهش ترافیک و آلودگی هوا دارد و موجب جلب رضایت مندی مشتریان نیز میشود و دارندگان سپهرکارت بانک صادرات ایران و کارتبانکهای عضو شبکه شتاب به آسانی میتوانند طی تماس با شماره (۰۹۶۰۲) مرکز صدای سپهر ، یا شماره گیری #۷۱۹* و یا با مراجعه به دستگاههای خودپرداز این بانک درسراسر کشور و همچنین عضویت درسیستم بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران قبوض خدماتی خود را به صورت رایگان پرداخت کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا