اجرای الگوی مشتری مداری در بانک اقتصادنوین

بانک اقتصادنوین با درک اهمیت الگوهای مشتری مداری نسبت به پیادهسازی دقیق اجزای دستیابی به این هدف اقدام کرده که راهاندازی مرکز ۲۴ ساعته ارتباط نوین از آن جمله است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول ( poolpress.ir )، این بانک با هدف تسهیل ارایه خدمات به مشتریان و پاسخگویی به سوالات و ابهامات ایشان نسبت به راهاندازی مرکز ۲۴ ساعته ارتباط نوین اقدام کرده که کارشناسان این مرکز در سه بخش تخصصی پاسخگویی تماس گیرندگان هستند.
کارشناسان مرکز ارتباط نوین در تمام ساعات شبانه روز در روزهای هفته در سه بخش امداد مشتریان، امداد شعب، امداد پذیرندگان پایانههای فروش و کیوسک آماده پاسخگویی و پیگیری موارد مطروحه مشتریان هستند.
لازم به ذکر است در مهر ماه سال جاری جمعا ۱۳۷ هزار تماس در این مرکز به ثبت رسیده است که از تعداد ۹۳ هزار تماس به عنوان تماس ورودی و ۴۴ هزار تماس خروجی بوده است.
بانک اقتصادنوین با هدف کسب رضایتمندی مشتریان نسبت به راهاندازی مرکز ۲۴ ساعته ارتباط نوین اقدام کرده است که بر این اساس کارشناسان این مرکز به صورت ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته آماده پاسخگویی و سوالات و مشکلات احتمالی مشتریان این بانک خواهند بود.
بر این اساس مشتریان و دارندگان پایانههای فروش بانک اقتصادنوین در سراسر کشور به ترتیب میتوانند از طریق شمارههای ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ ، ۴۸۰۳۱۴۸۰-۰۲۱ و شماره رایگان ۹۰۰۹۰۰۰۰۷ تماس حاصل نمایند.
همچنین مشتریان بانک میتوانند از طریق صفحه ورودی سایت بانک و نقطه ارتباطی “مرکز ارتباط نوین”، با این مرکز ارتباط داشته و به صورت برخط (on line) پاسخ دریافت نمایند.
کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط نوین در صورت لزوم نسبت به پیگیری موارد مطروحه از سوی مخاطبان اقدام و با برقراری تماس پیگیری نسبت ارایه اطلاعات به مشتریان اقدام خواهند کرد.
انتهای پیام