خبر

راه اندازی مرکز ارتباط مشتریان بانک خاورمیانه

بانک خاورمیانه با هدف سرعت بخشیدن در ارائه خدمات و افزایش رفاه مشتریان خود قصد دارد بخش عمده­ ای از نیازهای مشتریان را به صورت غیرحضوری پاسخگو باشد.

به گزارش پول پرس، بدین منظور این بانک در اقدامی جدید، مرکز ارتباط با مشتریان را” به شماره ۸۸۷۲۶۶۹۰ راه اندازی کرد. این مرکز آماده پاسخ گویی به پرسش‌های بانکی و دریافت نظرات، پیشنهادها، انتقادات و شکایات شما هم میهنان می‌باشد.
گفتنی است بانک خاورمیانه سعی دارد بر خلاف دیدگاه رایج که بانکها مجموعه ای از خدمات را بطور کلی برای تمام مشتریان خود ارائه می دهند، با شناسایی شرایط و نیازهای مشتریان، خدمات منحصر به فردی برای آنها طراحی و پیاده سازی نماید.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا