خبر

فراخوان مقاله همایش کاربرد رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در کسب‌وکار

همایش کاربرد رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در کسب‌وکار فراخوان مقاله داد.

به گزارش پول پرس، همایشِ ملی “کاربرد رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در کسب کار”، به همت شورای اطلاع‌رسانی دولت، دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، انجمن روابط عمومی ایران، انجمن فعالان روابط عمومی ایران و شرکت لایف‌وب، با هدف ” تبدیل تهدیدهای کسب و کار به فرصت” در پانزدهم مهرماه ۱۳۹۳ برگزار خواهد شد.
بر اساس این، از اساتید، پژوهشگران و دانشجویان دعوت شد تا مقالات پژوهشی، ایده‌ها و طرح‌ها، تجارب موفق و مطالعات موردی خود را در محورهای:
 تاثیر رسانه‌های نوشتاری و دیداری در تحقق اهداف سازمانی
 کارکرد رسانه‌های اجتماعی در علوم ارتباطات
 تاثیر رسانه‌های اجتماعی در بازدهی سازمان
 روابط عمومی نوین و رسانه‌های اجتماعی
 هوش کسب و کار اجتماعی
 پردازش زبان طبیعی و متن‌کاوی
 ابزارهای داده‌کاوی در هوش کسب و کار
 تحلیل شبکه‌های اجتماعی و هوش کسب وکار
 هوش کسب و کار در حوزه‌های روابط عمومی و بازاریابی
 تحلیل داده‌های حجیم در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی
به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.
علاقه‌مندان به ارسال مقاله می‌توانند چکیده و یا اصل مقالات خود را تا تاریخ پنجم مرداد ماه ۱۳۹۳به دبیرخانه این همایش از طریق وب‌سایت همایش www.socialbi.ir ارسال کنند؛ و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۵۰۷۵۲۰-۰۲۱ و یا نشانی پست الکترونیکی info@socialbi.ir در ارتباط باشند.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا