خبر

آخرین مهلت ارسال مقاله به پنجمین کنفرانس بین‌­المللی بازاریابی خدمات بانکی، ۱۵ خرداد ماه

با توجه به درخواست و استقبال چشم‌گیر اساتید، دانشجویان، محققان و پژوهشگران از پنجمین کنفرانس بین‌­المللی بازاریابی خدمات بانکی، دبیرخانه کنفرانس مهلت ارسال مقاله را تا تاریخ ۱۵ خردادماه ۱۳۹۳، تمدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی پول پرس، دکتر رئوف رابطی، دبیر کمیته علمی کنفرانس ضمن قدردانی از کلیه محققین و پژوهشگران گرامی که دستاوردهای علمی خود را به صورت مقاله به این کمیته ارسال کرده‌اند، اعلام کرد با توجه به مهلت ارسال مقاله تاکنون بیش از ۱۱۰ مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که نتایج داوری مقالات حداکثر تا تاریخ ۳۱ تیرماه ۱۳۹۳ از طریق سایت مرکز بازاریابی خدمات مالی اعلام خواهد شد.

با توجه به زمان پیش‌­بینی شده جهت ارسال مقاله، از تمامی اساتید، دانشجویان، محققان و پژوهشگران درخواست می‌­شود به منظور جلوگیری از تراکم مقالات در روزهای پایانی و سهولت در انجام امور داوری، هر چه سریعتر نسبت به ارسال مقاله خود اقدام کنند.

با توجه به اینکه روند داوری مقالات توسط کمیته داوران کنفرانس به­‌صورت مجازی و از طریق کنترل پنل مربوطه انجام خواهد شد، لذا به مقالاتی که از طریق ایمیل ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

از آنجا که موضوع اصلی این کنفرانس ” بانکداری جامع؛ رویکرد بازاریابی حرفه‌ای به بانکداری ” انتخاب شده است، مقالات ارسالی می‌­بایست مرتبط با این موضوع یا محورهای فرعی آن به شرح زیر باشد:

۱- بررسی چالش‌ها، تحولات و تجارب موفق بانکداری جامع (بانکداری شرکتی، بانکداری اختصاصی، بانکداری خرد بانکداری تجاری و … ) در دنیا و ترسیم چشم‌­اندازهای آینده

۲- بررسی راهبردها و مدل‌های کسب و کار بانکداری جامع

۳- تبیین جایگاه بانکداری جامع در ساختار سازمانی بانک‌ها

۴- توسعه فرهنگ سازمانی برای ایجاد بانکداری مدرن در بدنه بانک‌ها

۵- مدیریت تغییر و فرآیندهای انتقالی به ساختار مبتنی بر مشتریان در انواع بانکداری

۶- یکپارچگی و هویت برند بانکی در انواع بانکداری

۷- دانش و مهارت‌های انسانی لازم برای توسعه روابط با مشتریان بانکداری جامع

۸- شناسایی، تعریف و بخش‌بندی مشتریان به تفکیک انواع بانکداری

۹- سازماندهی و مدیریت کانال‌های ارائه خدمات به مشتریان و بازتعریف نقش شعب در بانکداری جامع

۱۰- فرایندهای توسعه محصولات و ارائه بسته خدمات به مشتریان بانکداری جامع

۱۱- سیستم‌های اطلاعات، مدیریت ارتباط و تحلیل رفتار مشتریان بانکداری جامع

۱۲- بازتعریف ابزارهای ترویجی و تبلیغاتی برای جذب و توسعه روابط با مشتریان بانکداری جامع

علاقمندان می­توانند جهت ارسال مقاله و کسب هرگونه اطلاعات مورد نیاز به وب­سایت www.FSMcenter.com مراجعه و یا با شماره تلفن­های ۲-۶۶۵۹۶۶۶۱ تماس حاصل نمایند.

خاطرنشان می‌­شود، پنجمین کنفرانس بین­‌المللی بازاریابی خدمات بانکی در روزهای ۲۶ و ۲۷ مردادماه ۱۳۹۳ با حضور و مشارکت بانک­ها، موسسات اعتباری، دانشگاه­ها و شرکت­های ارائه کننده خدمات تخصصی بانکی، در مرکز همایش­های بین­‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا