خبر

سامانه انتقال وجه الکترونیکی پی‌پال PayPal لوگوی خود را بروز کرد

پی‌پال یکی از آن سامانه‌های کاربردی تحت وب است که خرید اینترنتی را آسان‌تر و البته متحول کرد.

پی‌پال در سال ۱۹۹۸ به ثبت رسید و در ۲۰۰۲ توسط eBay خریداری شد. به گزارش پول پرس، طبق آمار منتشر شده پی‌پال به عنوان رهبر پرداخت دیجیتال در دنیا بیش از ۱۴۸ میلیون حساب فعال در ۲۶ واحد پولی داشته و در ۱۹۳ بازار مختلف فعالیت دارد و روزانه بیش از ۹ میلیون تراکنش الکترونیک توسط آن انجام می‌شود.

بتازگی پی‌پال دست به تغییر و به‌روزرسانی هویت بصری برند خود کرده است.
مهمترین اصل و انگیزه در تغییر هویت برند پی‌پال القای حس اتصال یا Connection بوده است؛ البته القای این حس در قالب انسانی و مردمی و نه فنی.

نمایش قدرتمندتر از لوگو به همراه انتقال حس پویایی و اطمینان، از دیگر ویژگی‌هایی است که در هویت جدید برند پی‌پال مورد توجه قرار گرفته است.
در طراحی کلی این ساختار جدید دو فلسفه اصلی مد نظر قرار بوده است: اتصال و پیشرو بودن

در مورد اتصال می‌توان به روی هم سوار شدن بخشی از حرف P اشاره کرد و حالت شفاف بودن این بخش نیز دلیلی بر حالت انسانی و قابل اطمینان بودن آن است.

استفاده از فونت با حالت ایتالیک Italic در طراحی حرف P رو به جلو بودن آن را نشان می‌دهد که در لوگوی قدیمی هم لحاظ شده بود.

پی پال
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا